Pregunta sobre peticio.....

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
ultraman
Entrades: 108
Membre des de: ds. maig 16, 2009 14:01
Status: Desconnectat

Pregunta sobre peticio.....

Entrada Autor: ultraman » dc. feb. 24, 2010 23:41

Hola nois!

m'agradaría saber una cosa (que potser es una mica extranya fer aqui), es possible fer aquí una petició d'un programa en castellà i d'un canal tambè en castellà? es que estic molt interessat en un programa que fan un cop per setmana que fan a un canal de parla no-catalana.... :mrgreen: es possible?

gracies! :wink:

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Pregunta sobre peticio.....

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 24, 2010 23:52

Si clar, fer-la la pots fer !

De quin programa es tracta ?

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
ultraman
Entrades: 108
Membre des de: ds. maig 16, 2009 14:01

Re: Pregunta sobre peticio.....

Entrada Autor: ultraman » dj. feb. 25, 2010 0:45

Petiso ha escrit:Si clar, fer-la la pots fer !

De quin programa es tracta ?

Adéu !
Hola de nou!
Es tracta del programa "Noche de Poker" del canal de TV "Intereconomia" :oops: (aquest canal no es del meu agrat, pero es que es dels pocs que emeten partides de poker)...... si us plau tingueu pietat!!! jejeje :mrgreen: i com us comento, nomes m'interessa perque emeten partides de poker.

aquesta es la informació que he trobat sobre aquest programa ( http://diablon.com/noche-de-poker-en-in ... /#more-416 ), dir que no l'he vist mai, pero sería meravellós si es poguessin capturar aquests programes de poker d'intereconomia, el que no se es si el programa nomes dura 1h (com els altres de les altres cadenes) o aquests son especials, en tot cas, tant si fos 1h com les 7h m'interessaría molt.

El que no em quadra gaire son les hores de començament (parlen de les 12:30h i despres surten unes altres :?: )

GRACIES DE NOU! :wink:

------------------------------------------
Noche de Poker en Intereconomia TV
A partir de éste próximo sábado, Intereconomía TV retransmitirá una vez a la semana, a las 12:30 de la noche, el UK Poker Open, comentado por Juan Manuel Pastor y Paco Gonzalez (Pakito).

Esta Oferta de Poker en Television de Intereconomia se une a las ya existentes como Antena3 o Lasexta entre otras.

Próximas emisiones
------------------
Domingo, 28 de Febrero 2010
01:00 - 08:00h

Lunes, 1 de Marzo 2010
00:10 - 07:30h

Domingo, 7 de Marzo 2010
01:00 - 08:00h
------------------------------------------

Respon