Gràcies Ferriol
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Per cert, aixo jo recordo que deuria ser, cuan el van emetre per 1ª vegada, va ser un diumenge, i era un episodi, pero suposo que en alguna reposicio que van fer fa anys a tv3, el deurien posar com a 2 episodis al ser un especial, salutacions, i ja em diras alguna cosa del 476 part 2Ermesenda ha escrit:Doncs, apa, ja he acabat. I en menys d'un any!(per poquet, això sí)
El capítol 476 el van fer en dues vegades (per lo vist). Li he posat 476 perquè se suposa que aquest és el nombre de capítols que va tenir la cosa però que consti que, al començament d'aquests dos capítols especials, en Mateu no diu "476" (ni tampoc "477").
T'has baixat també el 475?. Veuràs que al començament del capítol 475, en Mateu Montsolís diu: Capítol 475. Inqüestionable.stroopwafels ha escrit:M'he descarregat el capitol final de nissaga el 476, les dues parts, la primera va bé, xo em sembla que us heu equivocat
Potser és que ningú no ho sap...biel-vdp ha escrit:I si em feu cas...
biel-vdp, em sembla que ja t'ho vaig explicar en algun altre fil: geocities va tancar a l'octubre, per tant han desaparegut totes les pàgines de qui no es va preocupar/assabentar de 'moure-les' a un altre servidorbiel-vdp ha escrit:476 capítols!. Algú per casualitat guarda una pàgina que hi havia a geoticies de Nissaga on hi havia un quadre de Nissaga amb TOTS els morts? Aquesta pàgina crec que l'han tret.. i no ho entenc. Algú per sort la guarda o sap on trobar-la? M'agradaria tornar a veure els morts que hi han hagut i com han mort, que és el que posava la pàgina![]()
Algú sap on trobar-la?