Fet. Aviat començaràs a descarregar l'1x15.Vega ha escrit:Uku. Estic amb l'1x19 de l'Anlunita, que descarrego d'ella cada dia.´
Però encara no he pogut descarregar l'1x15, et veig com a font, em pots ajudar? Gràcies.

Moderador: Petiso
Fet. Aviat començaràs a descarregar l'1x15.Vega ha escrit:Uku. Estic amb l'1x19 de l'Anlunita, que descarrego d'ella cada dia.´
Però encara no he pogut descarregar l'1x15, et veig com a font, em pots ajudar? Gràcies.
Gràcies!!!enfotimada ha escrit:Fet. Aviat començaràs a descarregar l'1x15.Vega ha escrit:Uku. Estic amb l'1x19 de l'Anlunita, que descarrego d'ella cada dia.´
el 4x23 tb el tink kompartitenfotimada ha escrit:Completat el 4x20. Gràcies, Loft, per compartir el 4x21, 4x22 i 4x24. Te'ls vaig descarregant xino-xano.
LoFt ha escrit: el 4x23 tb el tink kompartit
¬¬'
no el veus? o ja el tens?
fa ratu k m'has desaparegut x aixo
M'ho puc imaginar. Devia ser com quan jo tinc l'amule engegat dies i dies sense descarregar ni un Mb. Això em passa quan tu i l'Anlunita esteu desconnectats o no compartiu els capítuls que em falten, o tu no em dones slot.LoFt ha escrit:donks imaginat kuan descarregava k la meva font no hi era
Hola Loft!!!LoFt ha escrit:Bon dia
Despres de uns dies escampant la boira por ahi,ja torno a estar aki
![]()
no veig peticions de beverly hills de gaurebe ningu,soposo k esteu mes avançats k el k tink kompartit,la gent k tingui problemas per competar capituls k hem digui kins son i els penjare en breu
pero si es posible k m'ho digui en primera persona (a mi hem falta aixo,aixo i aixo) pq si ho fem a mi hem tiban aixo a mi allo enkara hem perdu mes
![]()
Esperu trobar.vos aviat al ruc,fins araaaaaaa
És veritat, no hi ha peticions per sota de l'1x20. Com que tu, Vega, ja ho tens resolt i comparteixes aquests primers 20, els retiraré.Vega ha escrit: Jo vaig per l'1x20 q l'estic descarregant ara de l'Anlunita, a partir d'aquest, si em podeu ajudar ho agrairé.. Gràcies!!
anluna ha escrit:Jo estic descarregant el 6x11, vaig tirant de Laithenea i de la Naro. Loft si tb el tens m´aniria molt bé l´ajuda!!
Digueu-me quins capituls necesiteu per comparti-los