[Projecte] Tom i jerry (A partir del 15 febrer al super3)
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [Projecte] Tom i jerry (A partir del 15 febrer al super3)
Algú em pot passar el fitxer .sup (el dels subtítols) d'ahir dia 18? Tinc la captura Ok amb el Siemens, però "0 bytes" amb el DvbViewer... 

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 45
- Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
- Status: Desconnectat
Espero que estigui ben fet
, te deixat el log del Demux per si de cas
Pots descarregar-ho tot d'aquí: [url]http://www.filebox.com/ujx7ylmzdy2y[/url]
Adéu!

Adéu!
Gràcies! He mirat el log i sembla que està bé.Jordi_TotsRucs.cat ha escrit:Espero que estigui ben fet, te deixat el log del Demux per si de cas
![]()
Adéu!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 45
- Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Això s'acaba!
El dilluns que ve fan "Tom & Jerry kids".
No tinc intenció de seguir amb aquesta "nova" sèrie; per mi, com la original, res.
El dilluns que ve fan "Tom & Jerry kids".
No tinc intenció de seguir amb aquesta "nova" sèrie; per mi, com la original, res.

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
El dia 23 de juny, canvia la programació del super3 i fan "Tom i Jerry" tot el dia ........

Doncs jo no podré capturar tants episodis i tan dispersosPetiso ha escrit:El dia 23 de juny, canvia la programació del super3 i fan "Tom i Jerry" tot el dia ........

No sé si en shinnosuke voldrà/podrà estar capturant tot això només per caçar algun episodi nou...

-
Al cosa hi han els títols ... no podeu saber si son repes o no ?
Adéu !
Adéu !

No sé si refiar-me'n gaire. No ho dic per la Cosa, ho dic perquè les dades que té les treu de Tv3.cat...Petiso ha escrit:Al cosa hi han els títols ... no podeu saber si son repes o no ?
Adéu !
A més, per exemple pel dia 24 conto 18 "Tom i Jerry" i no sé si tindré temps d'anar mirant si estan publicats o no, i això cada dia. (Com dic a la firma, a partir del mes que ve, no conto tenir gaire temps lliure).

-
Dissabte van fer DOS pelicules de Tom i Jerry:
09:59 (cs3) Tom i Jerry: ràpids i peluts
15:46 (cs3) Tom i Jerry i el tresor del galió pirata
Per desgràcia només vaig veure que feien la primera (no vaig tindre temps d'avisar). Si interessa la tinc capturada (demuxant).
--EDITO--> Demuxada OK.
La segona no la tinc
Adéu !
09:59 (cs3) Tom i Jerry: ràpids i peluts
15:46 (cs3) Tom i Jerry i el tresor del galió pirata
Per desgràcia només vaig veure que feien la primera (no vaig tindre temps d'avisar). Si interessa la tinc capturada (demuxant).
--EDITO--> Demuxada OK.
La segona no la tinc

Adéu !