Doncs això, canvi de dia i d'hora.blogs.tv3.cat/senseficcio ha escrit:Emissió: divendres 2 d'octubre a les 22:20.
"Sense ficció" canvia puntualment de dia i d'hora d'emissió.
[Projecte] Sense ficció
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [projecte] Sense ficció
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Sembla que el d'ahir el van emetre en HD, i en l'emissió SD, l'àudio ac3 era 5.1 (que no sé si era un 5.1 real...).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Autor del tema - Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Sembla ser que esta força bé l'àudio, nomes li falten 96ms al canal central.
Que fem? l'hi posarieu aquest mateix àudio (258mb), o tot comprimit en mp3?
De moment estic comprimint el documental amb l'intencio de posar-hi l'àudio en AC3 i aquesta nit escoltare que a veure si val la pena.
Per a capturar en HD tindria que connectar la segona antena, fa setmanes que ho tinc tot a punt, però em fa por remenar res....
Codi: Selecciona’ls tots
-> src_audio: AC-3, CM, 2/0(2.0), bsid 8, dn -28dB, notDS, 48000Hz, 192kbps @ 00:00:00.000
-> src_audio: AC-3, CM, 3/2lfe(5.1), bsid 8, dn -27dB, cm -3.0dB, sm -3dB, 48000Hz, 384kbps @ 00:08:01.504
-> src_audio: AC-3, CM, 3/2(5.0), bsid 6, dn -27dB, cm -3.0dB, sm -3dB, 48000Hz, 384kbps @ 00:08:01.536
-> src_audio: AC-3, CM, 3/2lfe(5.1), bsid 6, dn -27dB, cm -3.0dB, sm -3dB, 48000Hz, 384kbps @ 00:08:01.632
-> src_audio: AC-3, CM, 2/0(2.0), bsid 8, dn -28dB, notDS, 48000Hz, 192kbps @ 00:51:28.512
-> src_audio: AC-3, CM, 3/2lfe(5.1), bsid 8, dn -27dB, cm -3.0dB, sm -3dB, 48000Hz, 384kbps @ 00:51:28.928
-> src_audio: AC-3, CM, 3/2lfe(5.1), bsid 6, dn -27dB, cm -3.0dB, sm -3dB, 48000Hz, 384kbps @ 00:51:28.960
-> src_audio: AC-3, CM, 2/0(2.0), bsid 8, dn -28dB, notDS, 48000Hz, 192kbps @ 01:38:17.632
done... 01:38:18.240
De moment estic comprimint el documental amb l'intencio de posar-hi l'àudio en AC3 i aquesta nit escoltare que a veure si val la pena.
Per a capturar en HD tindria que connectar la segona antena, fa setmanes que ho tinc tot a punt, però em fa por remenar res....

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Bé... ja he tornat a fer de les meves. Resulta que he ripejat el video, i l'àudio he deixat tal i com el van emetre a tv3, ara hi he donat una ullada, i tant el reproductor del menjador com el MPC es torna boig, suposo que el motiu es que l'encapçalament de l'AC3 diu que es un 2.0 a 192kbps i realment no es aixì.
El problema es que com que vaig justet d'espai, despres de demuxar vaig esborrar el TS. Ara experimentare amb l'AC3 i el projectX, segurament alguna d'aquestes opccions ho arreglara,

però per si de cas, no esborris la teva captura.
Adéu!!
El problema es que com que vaig justet d'espai, despres de demuxar vaig esborrar el TS. Ara experimentare amb l'AC3 i el projectX, segurament alguna d'aquestes opccions ho arreglara,

però per si de cas, no esborris la teva captura.
Adéu!!
Ostres, ara veig que no et vaig contestar el missatge anterior!
Si pots solucionar aquest problema amb l'ac3 perfecte, si no doncs jo optaria per l'mp3 (ja que no deu ser molt important en un documental tenir un so 5.1... si parlessim d'una pel·li o un concert de música la cosa ja seria diferent).
Tinc la captura ben guardadeta...

Si pots solucionar aquest problema amb l'ac3 perfecte, si no doncs jo optaria per l'mp3 (ja que no deu ser molt important en un documental tenir un so 5.1... si parlessim d'una pel·li o un concert de música la cosa ja seria diferent).
Tinc la captura ben guardadeta...

-
Ja l'estic transferint al SR, al final vaig haver de muxar de nou l'ac3 amb el MPV, tallar el troç en que l'àudio es 2.0 i això ho he comprimit en mp3, el troç de la pel·licula/documental el vaig demuxar de nou, reparar l'ac3 amb el DelayCut i vaig aprofitar per a recomprimir-lo a 320kbps, tot i aixi l'hora i mitja de documental ocupa 1.24GB.
Codi: Selecciona’ls tots
File : 1.24 GB (1.24 GB), duration: 1:30:15, type: AVI, 1 audio stream(s)
Video : 1.04 GB, 1658 Kbps, 25.0 fps, 704*402 (16:9), XVID = XVID Mpeg-4
Audio : 206 MB, 320 Kbps, 48000 Hz, 6 channels, 0x2000 = AC3 DVM, CBR
Avui reprenen l'emissió de Sense Ficció... així que AL LORO!!

Algú té la gravació del Sense ficció d'aquesta setmana, "Música Savall / Història Borja"?
Tant l'spk2010 com jo hi tenim molts errors...

Tant l'spk2010 com jo hi tenim molts errors...

-
- Entrades: 905
- Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
- Ubicació: Girona
-
Doncs amb tu vaig pensar quan vaig veure tants errors.
A veure si algun dels suplents
ho ha pogut capturar des d'un altre repetidor, ja que crec que tant al r5004 com a mi ens comencen els errors al mateix punt.
Adéu!!
A veure si algun dels suplents

Adéu!!
La dona/home de fer feines un altre cop?spk2010 ha escrit:...des d'un altre repetidor, ja que crec que tant al r5004 com a mi ens comencen els errors al mateix punt.
...

-
De debò ningú ha capturat el de dijous passat del Savall??
És un tema que m'interessava molt...
Es pot plantejar algun altre manera de tenir-lo?
Suposo que la qualitat resultant de baixar-lo de TV3 a la carta, no és gaire bona, oi?
Jo ho he intentat, però m'encallo, encara no tinc clar tot el procés.
Si no hi ha res millor, prometo trencar-m'hi les banyes per baixar-lo de TV3 i penjar-lo al TotsRucs en format .avi jo mateix.
Si a tothom li sembla bé... :

És un tema que m'interessava molt...
Es pot plantejar algun altre manera de tenir-lo?
Suposo que la qualitat resultant de baixar-lo de TV3 a la carta, no és gaire bona, oi?
Jo ho he intentat, però m'encallo, encara no tinc clar tot el procés.

Si no hi ha res millor, prometo trencar-m'hi les banyes per baixar-lo de TV3 i penjar-lo al TotsRucs en format .avi jo mateix.
Si a tothom li sembla bé... :

Ahir anava a esborrar les dues captures del Sense Ficció d'en Savall i em va donar per obrir-ne una per veure la pila d'errors que hi havia (segons el ProjectX i el VideoRedo). Em vaig quedar així
quan ho vaig veure tot bé. Llavors vaig provar de demuxar-ho amb un programet que porta el MeGui... i sorpresa, només té un gran error a 38 minuts del començament (més o menys, ho escric de memòria!). Pel que sembla el ProjectX i el VideoRedo es tornaven bojos a partir d'aquest error.
En resum, *crec* que amb la meva captura i el vídeo del 3alacarta podré reconstruir aquest Sense Ficció fent un puzzle. Ara em falta trobar temps per fer aquest puzzle...

En resum, *crec* que amb la meva captura i el vídeo del 3alacarta podré reconstruir aquest Sense Ficció fent un puzzle. Ara em falta trobar temps per fer aquest puzzle...

-
-
Atencio suplents:
Resulta que l'r5004 i jo compartim repetidor, i la setmana passada vam tenir tots dos errors en els mateixos punts.
Aniria molt bé algun suplent per al Sense Ficció. Ho portem al dia.
avui: 23:18 Sense ficció - El fill de son pare, parla sobre els "negocis" de les families gitanes.
Adéu!!
Resulta que l'r5004 i jo compartim repetidor, i la setmana passada vam tenir tots dos errors en els mateixos punts.
Aniria molt bé algun suplent per al Sense Ficció. Ho portem al dia.
avui: 23:18 Sense ficció - El fill de son pare, parla sobre els "negocis" de les families gitanes.
Adéu!!