2000 missatges !!
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
2000 missatges !!
Com que sembla que ningú s'atreveix a postejar per trencar al xifra de 2000 ... ja ho faig jo !!
Ja portem 2001 missatges :-p ..... felicitats a tots !
Adéu !
Adéu !

-
- Entrades: 193
- Membre des de: dv. nov. 03, 2006 16:31
- Ubicació: por ahí...
Re: 2000 missatges !!
quina manera de voler floodejar... :pPetiso ha escrit:Com que sembla que ningú s'atreveix a postejar per trencar al xifra de 2000 ... ja ho faig jo !!
Adéu !
no, ara en sèrio, felicitats! : D (a saber què fareu quan arribem als 5000 o 10000 xD)
adéeu
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Però a que es divertit ??aliga ha escrit:I si continues obrint fils com el del concert del llach, en quatre dies arribarem als 10000
A mes, és un tema que s'havia de parlar.
El que tu acabes de fer (es broma).aliga ha escrit:PD Que es flodejar????
Doncs flooder es la persona que escriu als fòrums missatges sense sentit i o que no aporten res de nou, del estil "si, estic d'acord".
Floodejar es el verb de la acció de ser flooder :-p
Adéu !

-
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
jo vaig sentir aquesta paraula per primer cop en aquest fòrum!! jajajaPetiso ha escrit:Doncs flooder es la persona que escriu als fòrums missatges sense sentit i o que no aporten res de nou, del estil "si, estic d'acord".aliga ha escrit:PD Que es flodejar????
Floodejar es el verb de la acció de ser flooder :-p
Flood és inundació en anglès, així que un 'flooder' es podria traduir per 'inundador' (això ho vaig deduir tota sola eh... pq he vist aquesta paraula escrita de 50mil maneres des de que sóc aquí!! jajaja)
aquest missatge és considera floodejar? o com que he aportat una traducció ja compta com a missatge bo? eh eh eh eh?
per cert, enhorabona pels 4000 missatges, si en fem 400 més ens emportem una sèrie de regal! (i ara agafo l'escut i em ben protegeixo pels tomàquets que em tirareu per aquest acudit tan dolent...)
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake