BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: enfotimada » ds. gen. 30, 2010 9:22

A mi em sembla bé això de la roda. Ho organitzes i em dius què he de fer?. I, si no és possible, dona-li a la Naro. Gràcies.

Una de les coses bones que té l'Amule és que pots donar diversos slots.

Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » ds. gen. 30, 2010 10:38

enfotimada ha escrit:A mi em sembla bé això de la roda. Ho organitzes i em dius què he de fer?. I, si no és possible, dona-li a la Naro. Gràcies.

Una de les coses bones que té l'Amule és que pots donar diversos slots.
:shock:

¿jo?

Aixo ho haurian de parlar els interessats a baixar capituls
a mi hem dieu a ki li dono i ja esta,no necessito cap font

(La roda akesta no ha de pq ser fixa,enteneu per on vaig?
el k hem refereixo es k no hagi 1 persona amb 3 slots de 3 usuaris diferents i els altres morint.se de fastic menjant cua,k mes o menys tots vagin descarregant)

Uku t'has de moure una mika si vols descarregar tota la serie,nomes veus la meva font del 3x01 pq nomes la tink penjada jo,pero la Sandrucheta,la Naro la Katelibby,la Laithenea (akests k recordo ara) tota akesta gent tb tenen akest capituls (o al menys aixo pensu),demana per akesta boqueta de pinyo k segur k t'ajudan com ho faig jo

:mrgreen:

L'arakelov sino recordo malament tb comparteix els capituls rippejats per ell,el k vegis amb (per arakelov) parla amb ell,a mi hem va judar molt tb

cuidat
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » ds. gen. 30, 2010 13:55

Hola Enfotimada!

Pensava que tenia la 3ªtemp compartida sencera.
T'he compartit la resta que em faltava.

Jo encara que no asigni slot practicament no deixaras de descarregar, perque tinc un emule nomes amb aquesta serie. Lo que he fet es crear-me un vmware dintre del Mac. Així la gent que vol descarregar de mi no ha desperar cues llargues, perque només tinc les peticions d'aquesta serie.

D'aqui a una estona tornarás a descarregar.

:P :P :P

LoFt

Entrada Autor: LoFt » ds. gen. 30, 2010 15:30

anluna ha escrit:Hola Enfotimada!

Pensava que tenia la 3ªtemp compartida sencera.
T'he compartit la resta que em faltava.

Jo encara que no asigni slot practicament no deixaras de descarregar, perque tinc un emule nomes amb aquesta serie. Lo que he fet es crear-me un vmware dintre del Mac. Així la gent que vol descarregar de mi no ha desperar cues llargues, perque només tinc les peticions d'aquesta serie.

Boneeeeees
buenu ahir vas completar el 5x24 i el 5x25 no,Anlu?
al menys ara tivas el 5x26....ara k te tornat a signar slot pq descarreguis un ratu,ok?
podries penjar a partir del 4x09 cap endavant k es on esta la Naro k no la abandonem tampok,jo ho anire combinant entre tu y la Naro

Salut

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. gen. 30, 2010 16:01

anluna ha escrit:Hola Enfotimada!

Quina alegria!. Bé, espero no trigar gaire a veure't. El primer episodi que intento descarregar és el 3x12 que, fins fa una estona, m'estava passant en Loft. De moment, només el veig a ell com a única font. Tindré paciència :| . Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. gen. 30, 2010 16:38

Naro, veig que comparteixes el 4x09 que estàs descarregant de l'Anlunita i en Loft. Jo també l'he posat en descàrrega mentre no veig l'Anlunita per enlloc.

M'imagino que, si no m'has donat slot, és perquè només en deus tenir un i el tens donat. Si no és així, podriem fer allò de la roda que proposava en Loft. Ells et donen prioritat a tu i tu podries ajudar-me a mi. Què et sembla?. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. gen. 30, 2010 16:52

enfotimada ha escrit:Naro, veig que comparteixes el 4x09 que estàs descarregant de l'Anlunita i en Loft. Jo també l'he posat en descàrrega mentre no veig l'Anlunita per enlloc.

M'imagino que, si no m'has donat slot, és perquè només en deus tenir un i el tens donat. Si no és així, podriem fer allò de la roda que proposava en Loft. Ells et donen prioritat a tu i tu podries ajudar-me a mi. Què et sembla?. Gràcies.
Fet ! :wink:
Imatge

Moltes gràcies!

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dg. gen. 31, 2010 0:36

Anlu sense cap dubte ets la k millor aprofita les estones k no tens slots
el k m'has de explikar es una cosa:
com aconsegueixes nomes compartir arxius de la serie?

a veure t'expliku,jo en realitat nomes tink capituls de beverly a la carpeta compartida del ruc,pero a la vegada tb comparteixo el k m'estik descarregant,es a dir els meus arxius temporals,per aixo a vegades si busco algu amb molta demanda s'hem fan unes cues k espantan 2, 3 i 4000 usuaris i la gent k vol la serie i no te slot ha de chupar moltissima cua

he mirat la configuracio del ruc i no he vist cap llok on pogues "desactivar" akesta carpeta temporal de arxius en descarrega i deixar nomes els de Beverly

tu tb vas amb l'Amule,no se la configuracio sera la mateixa

¬¬

Ara estas sense slot,pero no m'oblidu de tu,k la Naro esta liada completant el 4x09

Salut

anluna

Entrada Autor: anluna » dg. gen. 31, 2010 2:09

LoFt ha escrit:Anlu sense cap dubte ets la k millor aprofita les estones k no tens slots
el k m'has de explikar es una cosa:
com aconsegueixes nomes compartir arxius de la serie?

a veure t'expliku,jo en realitat nomes tink capituls de beverly a la carpeta compartida del ruc,pero a la vegada tb comparteixo el k m'estik descarregant,es a dir els meus arxius temporals,per aixo a vegades si busco algu amb molta demanda s'hem fan unes cues k espantan 2, 3 i 4000 usuaris i la gent k vol la serie i no te slot ha de chupar moltissima cua

he mirat la configuracio del ruc i no he vist cap llok on pogues "desactivar" akesta carpeta temporal de arxius en descarrega i deixar nomes els de Beverly

tu tb vas amb l'Amule,no se la configuracio sera la mateixa

¬¬

Ara estas sense slot,pero no m'oblidu de tu,k la Naro esta liada completant el 4x09

Salut

Hola Loft!

Jo es que tinc el emule nomes reservat per aquesta serie, per aixo només comparteixo aquesta serie, no descarrego res mes amb aquest emule.
Després descarrego altres amb un altre emule o amb el jdownloader. Pero aquest emule es d'us exclusiu de l'emule.

Per cert he possat a compartir del 4x10-4x15, son els que esta descarregant la Naro??? Es que la veig conectada pero no em descarrega res¿?

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. gen. 31, 2010 8:41

anluna ha escrit: Per cert he possat a compartir del 4x10-4x15, son els que esta descarregant la Naro??? Es que la veig conectada pero no em descarrega res¿?
Anlunita, no t'oblidis de mi, que encara estic a la t3, a partir del 3x12. Ahir em vas anar passant alguns Mb a 3-4 KB/s, però avui no et veig com a font. Veig en Loft però lluny en la cua i, a aquest pas, no arribaré mai a atrapar els altres.

Naro, gràcies per l'slot. Estic descarregant i compartint el 4x09.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna

Entrada Autor: anluna » dg. gen. 31, 2010 9:01

enfotimada ha escrit:
anluna ha escrit: Per cert he possat a compartir del 4x10-4x15, son els que esta descarregant la Naro??? Es que la veig conectada pero no em descarrega res¿?
Anlunita, no t'oblidis de mi, que encara estic a la t3, a partir del 3x12. Ahir em vas anar passant alguns Mb a 3-4 KB/s, però avui no et veig com a font. Veig en Loft però lluny en la cua i, a aquest pas, no arribaré mai a atrapar els altres.

Naro, gràcies per l'slot. Estic descarregant i compartint el 4x09.
Bon dia!

He hagut de reiniciar l'emule perque no m'agafava els nous archius compartits.

Ara esteu descarregant tant la Naro com tu.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. gen. 31, 2010 9:56

Sí, sí, ja et veig i hem millorat un pel la velocitat. Gràcies.

EDITO (10:53 h): Bé, hem millorat força la velocitat. Ara descarrego a 16 KB/s. Així és que desvio en Loft cap al 4x09 i donaré slot a la Naro, per si en Loft em passa algun fragment que ella no té.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 15:43

Hola! Començo avui a descarregar la sèrie. Ja havia escrit un missatge abans però no sé on l'havia enviat.. Crec que això de descarregar va una mica lent, però m'alegro de poder trobar les 10 temporades. He mirat una mica el fòrum i he vist que gairebé tots aneu per la meitat, espero arribar-hi.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dl. feb. 01, 2010 16:02

Vega ha escrit:Hola! Començo avui a descarregar la sèrie. Ja havia escrit un missatge abans però no sé on l'havia enviat.. Crec que això de descarregar va una mica lent, però m'alegro de poder trobar les 10 temporades. He mirat una mica el fòrum i he vist que gairebé tots aneu per la meitat, espero arribar-hi.

Benvinguda donks

:mrgreen:

Uku no volias peticions.......

^^

aki les tens

El primer k haurias de fer Vega es identificarte al ruc pq et poguem agregar com amic

A cuidar.se

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 16:33

Gràcies!!!

Identificar-me a on? no ho domino gaire això..

Respon