BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Re: BEVERLY HILLS
Hola Sandrucheta. A la mula sóc "uku". Gràcies per compartir.
Tal faràs, tal trobaràs.
Boneeeees
enfotimada et falta pok x completar el 1x10...ole ole
el 1x11 ja esta penjat ara et penjare el 1x12 tb
enkara k a tu no t'ho sembli portas un ritme alt comparat amb el k portava jo kuan descarregava la serie,alt alt,potser no es el k t'esperavas pero.........
va no perdis la esperança,a mes l'altre dia vaig veure k vas coneixer a la Sandrucheta,no?
jo li dik SuperSandru.....ja entendras pq
unifiquem el canal a partir d'ara,fem.ho tot en un
us sembla?
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... &start=270
A akest es k li he agafat "karinyu" ja
aixi no hem de estar ara un ara l'altre,pq crec k n'hi han 3 o 4 o 5 de Beverly
A cuidar.se
enfotimada et falta pok x completar el 1x10...ole ole
el 1x11 ja esta penjat ara et penjare el 1x12 tb
enkara k a tu no t'ho sembli portas un ritme alt comparat amb el k portava jo kuan descarregava la serie,alt alt,potser no es el k t'esperavas pero.........
va no perdis la esperança,a mes l'altre dia vaig veure k vas coneixer a la Sandrucheta,no?
jo li dik SuperSandru.....ja entendras pq

unifiquem el canal a partir d'ara,fem.ho tot en un
us sembla?
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... &start=270
A akest es k li he agafat "karinyu" ja

aixi no hem de estar ara un ara l'altre,pq crec k n'hi han 3 o 4 o 5 de Beverly
A cuidar.se
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Doncs m'has desaparegut del tot, Loft. Ahir et veia però no em vas donar slot i només em donaves els 9 Mb de tant en tant.
La Sandrucheta també la veig veure ahir, una bona estoneta, però avui...
On heu anat tots dos plegats?

La Sandrucheta també la veig veure ahir, una bona estoneta, però avui...

Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Doncs m'has desaparegut del tot, Loft. Ahir et veia però no em vas donar slot i només em donaves els 9 Mb de tant en tant.
La Sandrucheta també la veig veure ahir, una bona estoneta, però avui...On heu anat tots dos plegats?
![]()
donks has estat tot el dia descarregant de mi fa poket has completat el 1x10,ara ja vas pel 1x11,el k ara si k te tret l'slot,li he donat a la naro k te coses a punt de completar tb
l¡altre dia el tenias pero no l'agafavas no se pq

-
- Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
Doncs no sé perquè continuo conectada. Ahir et vaig veure una estona però després ja res. No ho entenc.... Continues amb slot, a veure si et torno a veure!!enfotimada ha escrit:Doncs m'has desaparegut del tot, Loft. Ahir et veia però no em vas donar slot i només em donaves els 9 Mb de tant en tant.
La Sandrucheta també la veig veure ahir, una bona estoneta, però avui...On heu anat tots dos plegats?
![]()
-
No, no he pogut acabar de completar el 10. He parat l'11 per veure si puc acabar de completar-lo.LoFt ha escrit:fa poket has completat el 1x10,ara ja vas pel 1x11,el k ara si k te tret l'slot,li he donat a la naro k te coses a punt de completar tb
l¡altre dia el tenias pero no l'agafavas no se pq
I tu, Sandrucheta, en la llista d'amics, et veig desconnectada.
A veure si demà tinc més sort. Aquest 1x10 ja fa 3 dies que l'arrossego

Tal faràs, tal trobaràs.
-
Ara sí que he completat l'1x10, però m'ha passat una cosa curiosa que no havia vist mai: Després de completar-se, l'aMule ha començat a descarregar-lo una altra vegada desde 0.
He comprobat que el ja descarregat sigui correcte i he aturat aquesta nova descàrrega, però és estrany això que ha fet, oi?.
Bé, vaig a mirar si completo l'1x11
.
Edito: Completat l'1x11. Gràcies, Loft, pels teus 142 Mb que no han parat en tot el dia.
He comprobat que el ja descarregat sigui correcte i he aturat aquesta nova descàrrega, però és estrany això que ha fet, oi?.

Bé, vaig a mirar si completo l'1x11

Edito: Completat l'1x11. Gràcies, Loft, pels teus 142 Mb que no han parat en tot el dia.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Completat l'1x12.
No veig ningú connectat que comparteixi l'1x13. És possible?. Que sou supersticiosos?.
No veig ningú connectat que comparteixi l'1x13. És possible?. Que sou supersticiosos?.

Tal faràs, tal trobaràs.
Jo el tinc compartit. A veure si et veig i et dono slot.enfotimada ha escrit:Completat l'1x12.
Salutacions.
T'acabo d'assignar slot "uku".anluna ha escrit:Jo el tinc compartit. A veure si et veig i et dono slot.enfotimada ha escrit:Completat l'1x12.
Salutacions.
Bona nit!!
-
-
Completat l'1x13, he començat amb l'1x14 i l'1x15 gràcies a que l'Arakelov i Xurri Xic també s'han posat a compartir aquesta sèrie que, com més la mirem a casa, més ens agrada
Ara sí que n'avançarem. Gràcies a tots.

Tal faràs, tal trobaràs.
-
1x14 completat. Gràcies, Anlunita.
Xurri Xic, t'he vist descarregant-me l'1x14 i t'he donat slot perquè anéssis més ràpid. Suposo que ja l'has completat, també. Te'l mantinc mentre no me'l demani ningú.
Xurri Xic, t'he vist descarregant-me l'1x14 i t'he donat slot perquè anéssis més ràpid. Suposo que ja l'has completat, també. Te'l mantinc mentre no me'l demani ningú.
Tal faràs, tal trobaràs.
Uku,el 1x15 el tens completat? pq te vist demant el 1x16

-
LoFt ha escrit:Uku,el 1x15 el tens completat? pq te vist demant el 1x16
No, encara no. Em falta un 3 %, però no hi ha manera de connectar amb ningú. Només he pogut descarregar 9 Mb de l'Arakelov en tot el dia. He posat en descàrrega l'1x16 perquè us hi connecteu quan s'acabi l'1x15 perquè sembla que s'hauria d'acabar avui

EDITO (20:43 h): Ara sí. La Naro m'ha donat els 8 Mb que em faltaven i ja he pogut completar l'1x15. Curiosament, la Naro está a punt de començar-me a passar l'1x16 però tu, Loft, et vas allunyant més i més cada vegada. Jo estava en el 25è lloc de la teva cua i ara estic en el 58. M'ha passat el mateix amb l'Arakelov, he passat del lloc 100 al 800 sense haver descarregat res. No és estrany?.
Tal faràs, tal trobaràs.