Bon dia
Hostia a tant no arriba el meu intelecte,potser algu amb mes experiencia t'ho podra indicar millor,pero 6000 usuaris de cua son molts usuaris,ho tens gigas i gigas i gigas compartidas o arxius molt populars k vol molta gent (enkara k tampok hem quadra gaire aixo)
el k si es veritat es k a vegada veus coses raras
koses kom dius tu,esperar el teu torn a la cua i kuan estas a punt de arribar tornar a fer cua desde el final,o perdre fonts i apareixer de cop i volta,pero son moments puntuals,al menys segons el meu punt de vista i la meva experiencia
tb has de pensar una cosa el ruc com mes hores seguides funcionan millor descarrega per tant una persona k te el pc ences 18 hores al dia ha de tenir molts mes problemas de fonts k no pas algu k el te 24h-7 dies a la setmana (com jo per exemple),k enkara k el vas paran cada cert temps per reiniciar el sistema i tot aixo pero normalment esta conectat
Has de kedarte amb una cosa,si jo ho he aconseguit ho pot fer tothom,ara has de posar de la teva part (k no dik k no ho facis) i tenir molta paciencia
pots buscar per aki pel forum de peticions els forums de beverly,creats per l'Anlunita,veuras tots els meus comments i peticions de fonts,dia rera dia,no va ser cap cami de rosas,pero.......
l'1x09 el tens bastant avançat pel k veig al meu ruc
jo mentre vagis demanant capìtuls fonts no et faltaran,als vespres k tu no hi ets li dono la prioritat a la Naro pq tink un gran deute amb ella,vui k ho entenguis aixo tb i tothom content
pero el k no acabu de entendre es com pots tenir nomes la meva font,no hem quadra
mira ara mateix tink 14 peticions per beverly hills de 14 usuaris diferents,mes la teva 15
Davitet
Beverly hills 2x19.-.Foc i gel (akest user te el capitul casi complet)
Naroatna
2x24-una questio de lleialtad
Natt
5x13-La nit del foc
http.emule-project.net (nick generic)
2x17,5x19,5x29
entre d'altres....
tota akesta gent haurias de trobarla a part de mi,sino tots un ho altre segur
No se.......l'unik k s'hem pot acudir es k agafis el links de descarrega malament,no se......
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... rie&id=127
els agafas de aki soposo?
cuidat