[Projecte] Minisèrie Dies 4, 5 i 6
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Minisèrie Dies 4, 5 i 6
Doncs demà comencen una nova míniserie per les tardes a TV3 .... vaig veure l'anunci l'altre dia, però no me'n recordo del títol.
Igualment ...... cap voluntari ????????
Capturador: ????
Suplenbt: Petiso, ...., .....
Igualment ...... cap voluntari ????????
Capturador: ????
Suplenbt: Petiso, ...., .....

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Re: [Projecte] Minisèrie Dies 4, 5 i 6
Si no dones mes dades...
Si es una miniserie, ja la faig jo (la puc anar fent pel mig dels cuines que tinc pendents)
Si algu pot anar mes rapid, faig de suplent
Salut a tothom

Si es una miniserie, ja la faig jo (la puc anar fent pel mig dels cuines que tinc pendents)
Si algu pot anar mes rapid, faig de suplent

Salut a tothom

-
Es que a al programació no sortia res !
Però ja surt info a la portada de tv3.cat:
http://www.tv3.cat/actualitat/147139/An ... ula-de-TV3
------------
"Antònia" porta amor, luxe i poder, a la sobretaula de TV3
Situada al món glamurós de la jet set internacional i de l'aristocràcia europea, la minisèrie explica la història d'una jove de classe mitjana que acaba heretant un gran imperi financer.
Després de l'emissió de "Zodíac", a partir del 4 de gener arriba a les tardes de TV3 "Antònia", una història d'amor i poder ambientada al món glamurós de la jet set internacional i de l'aristocràcia europea.
La nova minisèrie, una producció de Bavaria Film per a SAT.1 en associació amb KirchMedia, explica la història de l'Antònia, una estudiant de dret jove, soltera i de classe mitjana, que, en poques setmanes, es converteix en comtessa, viuda i cap d'un gran imperi financer. Després d'enamorar-se del comte Leonhardt von Ahrensdorff i casar-s'hi, Antònia n'hereta la fortuna i el lloc al capdavant del Banc Ahrensdorff quan disparen a Leonhardt i el maten, pocs minuts després del casament.
Malgrat l'hostilitat de la seva família política, la jove inexperta comença a portar a terme els projectes que havia començat el seu marit i als quals s'oposava la família. Amb la seva manera de fer nova i oberta i amb la seva bellesa i encant, Antònia venç molts dubtes i molts enemics; només el seu cunyat Moritz sembla immune al seu atractiu, però potser és només perquè n'està enamorat. Però abans que pugui confessar el seu amor, sorgeix una terrible s
Però ja surt info a la portada de tv3.cat:
http://www.tv3.cat/actualitat/147139/An ... ula-de-TV3
------------
"Antònia" porta amor, luxe i poder, a la sobretaula de TV3
Situada al món glamurós de la jet set internacional i de l'aristocràcia europea, la minisèrie explica la història d'una jove de classe mitjana que acaba heretant un gran imperi financer.
Després de l'emissió de "Zodíac", a partir del 4 de gener arriba a les tardes de TV3 "Antònia", una història d'amor i poder ambientada al món glamurós de la jet set internacional i de l'aristocràcia europea.
La nova minisèrie, una producció de Bavaria Film per a SAT.1 en associació amb KirchMedia, explica la història de l'Antònia, una estudiant de dret jove, soltera i de classe mitjana, que, en poques setmanes, es converteix en comtessa, viuda i cap d'un gran imperi financer. Després d'enamorar-se del comte Leonhardt von Ahrensdorff i casar-s'hi, Antònia n'hereta la fortuna i el lloc al capdavant del Banc Ahrensdorff quan disparen a Leonhardt i el maten, pocs minuts després del casament.
Malgrat l'hostilitat de la seva família política, la jove inexperta comença a portar a terme els projectes que havia començat el seu marit i als quals s'oposava la família. Amb la seva manera de fer nova i oberta i amb la seva bellesa i encant, Antònia venç molts dubtes i molts enemics; només el seu cunyat Moritz sembla immune al seu atractiu, però potser és només perquè n'està enamorat. Però abans que pugui confessar el seu amor, sorgeix una terrible s

-
Avui no m'ha gravat res de res
I el pitxor es que no se que ha passat
Petiso, per si de cas, no deixis de fer la suplencia...
Salut a tothom

I el pitxor es que no se que ha passat

Petiso, per si de cas, no deixis de fer la suplencia...
Salut a tothom

-
Be, com a minim ja se que ha passat: El disc dur s'ha omplert del tot i per aixo no ha pogut gravar res de res
Tinc que treure coses temporals i definitives de fer els ripeixos de cuines i d'altres, a veure si queda una quantitat decent d'espai.
Ho sento molt, no he estat gens al cas
Salut a tothom

Tinc que treure coses temporals i definitives de fer els ripeixos de cuines i d'altres, a veure si queda una quantitat decent d'espai.
Ho sento molt, no he estat gens al cas

Salut a tothom

-
Weno, al final el 1 i el 2 el farà la naro, el 3 jo 
Això si, paciència !
Adéu !

Això si, paciència !