El joc floder ... de les Imatges !!!
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
- Status: Desconnectat
-
per a la meva estimada sedmikrasky que diu aixo:
aixi que ja saps. primer et treus la biga del teu ull, i despres la palla del meu.[/hide]
per a que no passi aixo, tmb el tio es pot fer una...

[hide]Sedmikrasky ha escrit:Uzu: enlloc de xerrar podries postejar alguna imatge, no?
Sedmikrasky ha escrit:Això els hi passa per no crear una secció d'spam i flood
Sedmikrasky ha escrit:Si vols juguem al ircAyu ha escrit:Que poc degenera aquest post. Amb lo divertit que va ser al irc...
[hide]ah, no! que continues desaparegut[/hide]
Sedmikrasky ha escrit:Dues i tres coses alhora si que les puc fer... més de quatre ja no![]()
Ja teniu bé la foto
Sedmikrasky ha escrit:no se'm veu la imatge
Sedmikrasky ha escrit:Però no és la mateixa imatgeUzu ha escrit:pulp fiction! repetit xD
Sedmikrasky ha escrit:I pq als altres no els hi crides l'atenció? (i més justificant la relació)Uzu ha escrit:sedmikrasky posa una mica d'atencio i tal...
enfi, vigileu
Sedmikrasky ha escrit:primmiratUzu ha escrit:ni que
estatut del 32 -> estatut de nuria (del 31) :p
Sedmikrasky ha escrit:Uzu ha escrit:o culte, o informat, o precís, o amb coneixement. però primmirat tmb em serveix. o tiquismiquis.
percert, puc posar una foto teva com a seguent relacio de imatges? xDEncara conserves la meva foto?? lol
Bé, ara et passo alguna "alternativa"
Sedmikrasky ha escrit::SPetiso ha escrit:Cof cof cof ... censura !!!!!! cof cof cof.
Adéu !
Mande???
Sedmikrasky ha escrit:Ja ho sé que m'he autocensurat... però bé... també ara serà qüestió de trobar coses que es puguin relacionar amb : ayu, petiso, uzu... etc i després posar les vostres fotos
Sedmikrasky ha escrit:Que el Petiso ha arreglat l'hora del rellotge i ara es un caosarakelov ha escrit:què coi passa? Per què els posts no van a parar al final del fil???
ostia, hi ha un munt de missatges teus sense imatge!Sedmikrasky ha escrit:Uzu: enlloc de xerrar podries postejar alguna imatge, no?
aixi que ja saps. primer et treus la biga del teu ull, i despres la palla del meu.[/hide]
per a que no passi aixo, tmb el tio es pot fer una...

-
-
-