BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: LoFt » dl. des. 28, 2009 0:50

enfotimada ha escrit:Viscaaaaaa!!!. Entre els altres tres no he parat de descarregar. Ara, amb quatre, serà fantàstic. Gràcies.
De res
He vist k tens el 1x01 completat ja
t'he penjat els 4 seguents

jo t'he trobat al moment sense problema,he llegit per aki dalt k tenias problemas,jo no n'he tingut cap,era per informarte nomes

a vera,jo tink un portatil i ho tink tot en un disk dur extern,m'hauras de anar informant del k vas completant i del k no per anar treient i posant'he

aki tens tot el k tink ara mateix compartit al ruc

1x02,1x03,1x04,1x05,2x17,2x19,2x20,2x21,2x22,2x23,2x24,5x10,5x12,5x13,5x14,5x15,5x27
5x29,7x17,7x18,7x19,7x20,7x21 i 7x22

al no tenir el portatil en un mateix llok les 24h del dia no hem permet poder compartir tota la serie completa (per no tenir k estar encenent i parant el emule cada pokes hores)
pero tu no et preocupis k si jo la he completat tu tb,asegurat de mantenir Id alta (k es indispensable)

Agregam al ruc and don't worry

:mrgreen:

Salut

Pd:Per cert Naro t'he perdut de la cua,fa un parell de dies k no et veig t'has kedat sense capituls? no et pensis k m'oblidu de tu

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dl. des. 28, 2009 0:58

Ja t'he vist i agregat. Sí, acabo de completar l'1x01 i ara estic descarregant l'1x02 mentre tinc l'1x03 i 1x04 a l'espera. Ja us avisaré quan els vagi completant. Gràcies a tots 4.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 11:43

Doncs no, no és fantàstic. Potser tots m'heu donat slot, però això no es mou. La major part del temps us desconnecteu. Laithenea ha desaparegut des de fa dos dies i sembla que els altres no teniu el segon capítol complert perquè em deixeu baixar 9 Mb i torno a la cúa de 300 i escaig. Quan connecto amb vosaltres, descarrego a una velocitat de 2,2 Kb/s, a tot estirar :cry: . No és culpa meva perquè he arribat a descarregar a 400-500 del SuperRuc i descarrego, normalment, a més velocitat, sense que m'hagin donat slot.

A aquest ritme i després de visionar el primer capítol, crec que no val la pena continuar. Acabaré com es pugui aquest segon i ho deixaré córrer. Gràcies, de totes maneres.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. des. 29, 2009 11:51

no es culpa dels altres,els seus burrus et veuen com a id no valida per algun motiu,fos bo que canviessis tu de burru per un de nou,diferent al que tens i configura be,naroatna no et pot donar slot per aquest motiu

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 15:04

axis ha escrit:no es culpa dels altres,els seus burrus et veuen com a id no valida per algun motiu,fos bo que canviessis tu de burru per un de nou,diferent al que tens i configura be,naroatna no et pot donar slot per aquest motiu
Ho trobo molt estrany això que em dius. El meu burru és l'aMule i sempre m'ha anat molt bé, fins que vaig canviar el nom d'usuari identificant els llocs d'on més descarrego. Però com que no serveix per a res i sembla que m'ha fet perdre, els crèdits, els amics i els slots, torno a canviar el nom a "uku" simplement, a veure si recupero alguna cosa. :oops:
Tal faràs, tal trobaràs.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. des. 29, 2009 16:01

enfotimada ha escrit: Ho trobo molt estrany això que em dius. El meu burru és l'aMule i sempre m'ha anat molt bé, fins que vaig canviar el nom d'usuari identificant els llocs d'on més descarrego.
no tindria per que ser aixi pero...potser es per que has tornat a posar l'amule a sobre del que ja tenias abans de "l'affaire" de fecsa,si els altres et començen a veure com a id no valida tindras problemes,sempre es recomana fer instal-lacions de l'emule-amule netes

sort

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 16:29

Està bé, us faré cas i tornaré a instal·lar l'amule, intentant no perdre res en el viatge.

Fet. Com em veieu ara?. Jo només veig a Loft. Els altres m'heu desaparegut :( Oi que és estrany?.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. des. 29, 2009 17:57

enfotimada ha escrit:Està bé, us faré cas i tornaré a instal·lar l'amule, intentant no perdre res en el viatge.

Fet. Com em veieu ara?. Jo només veig a Loft. Els altres m'heu desaparegut :( Oi que és estrany?.

jo et veig b
acabu de donarte slot,en breu haurias de estar descarregant

identificació:correcta

no et desesperis

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Laithenea » dt. des. 29, 2009 18:04

Paciència enfotimada. Jo també et veig :wink:

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 18:21

LoFt ha escrit:
jo et veig b
acabu de donarte slot,en breu haurias de estar descarregant

identificació:correcta

no et desesperis
Ja us veig i estic descarregant l'1x02 de tú, Loft. Estic en la cúa de Laithenea, darrera de 500 més.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 19:33

Ja us vaig recuperant. Tot i que només descarrego de Loft, estic avançant en les cues de Laithenea i de l'Anlunita. Sembla que la Naroatna encara deu tenir problemes amb mi. Ja m'ho diràs, Naroatna, si encara t'apareixo com a Id invàlida.

He completat l'1x02 i m'he animat a continuar amb l'1x03. A veure com m'anirà. Gràcies a tots.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. des. 29, 2009 19:56

Buenu sembla k va millor aixo no,uku?

estas amb el 1x03 avançadet ja,veritat?el deus tenir al 15 o 20%

en kuant a la velocitats de descarrega no en facis massa cas tampok pq depen de la banda k tinguem cada un de nosaltres,no pots pretendre descarregar a la mateixa velocitat del Superruc k de un usuari kualsevol,sempre va determinat per la banda k et poden oferir
Ja pots tenir una banda de 200 megas k si descarregas de un usuari k tan sols en te 1 no pasaras de akesta 1,enkara k tu puguis tibar a 200 o 1000 o 2000 no pasaras de la 1 k et pot oferir

:mrgreen:

a mi de moment s'hem vas aguantant a la cua de descarrega,ja portes 16 mg seguides i k duri,no?

cuidat

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dt. des. 29, 2009 20:01

enfotimada ha escrit:Ja us vaig recuperant. Tot i que només descarrego de Loft, estic avançant en les cues de Laithenea i de l'Anlunita. Sembla que la Naroatna encara deu tenir problemes amb mi. Ja m'ho diràs, Naroatna, si encara t'apareixo com a Id invàlida.

He completat l'1x02 i m'he animat a continuar amb l'1x03. A veure com m'anirà. Gràcies a tots.
Hola !

Doncs acabo de ficar prioritat al meu 1x03 a veure si t'hi "enganxes" i ens hi veiem. De tota manera he vist que ara ja em deixaria donar-te l'slot, per tant sembla que la teva id ja sigui vàlida. Estaré a l'aguait per a confirmar-t'ho. :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. des. 29, 2009 20:55

uku,27 mb

sembla k s'ha solucionat aixo,no?
al menys amb mi sembla k no hi ha problema,no se com et va l'altre gent
ja aniras informant
ok?

cuidat

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. des. 29, 2009 21:51

LoFt ha escrit:uku,27 mb

sembla k s'ha solucionat aixo,no?
al menys amb mi sembla k no hi ha problema,no se com et va l'altre gent
ja aniras informant
ok?

cuidat
Doncs força bé, Loft. Amb tú he estat connectada tota l'estona i també forçes estonetes amb l'Anlunita i Laithenea. Fins i tot he arribat a estar connectada amb tots tres alhora i he arribat a una velocitat de 10 Kb/s. Ja porto un 40 % de l'1x03.

Naroatna, et veig en el 1x05, però sóc molt lluny en la teva cua.
Tal faràs, tal trobaràs.

Respon