[ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x11-15
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
tercera temporada
Quan creieu que podreu penjar els capítols que falten de la tercera temporada?. Ho pregunto per no haver-ho d'anar mirant cada dia.
Gràcies pels que heu anat penjant fins ara.

Gràcies pels que heu anat penjant fins ara.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: MOLTS
Petiso ha escrit:Els tenim TOTS ...... els que han emès
Si, després de tant de temps d'aquesta declaració de Petiso no s'ha penjat tota la temporada 3, dedueixo que és perquè no s'han emès els capítols que falten i jo, com una burra, encara vaig mirant si es penjen. Si em confirmeu que TV3 va deixar aquests forats, ja no tornaré a mirar ni estaré pendent. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 1x10
No no, els forats els hem d'omplir ..... disculpes, porto moltes sèries !
Adéu !
Adéu !

-
Sí, ja veig que treballes molt, Petiso. Hem d'agraïr-t'ho. Doncs, m'esperaré i aniré mirant. Gràcies.Petiso ha escrit:No no, els forats els hem d'omplir ..... disculpes, porto moltes sèries !
Adéu !
Tal faràs, tal trobaràs.
hola! jo, com l'enfotimada, també espero aquests capítols de la 3a que manquen. merci! 

-
ginger ha escrit:hola! jo, com l'enfotimada, també espero aquests capítols de la 3a que manquen. merci!
Ginger, crec que en Petisso no trobarà mai el temps per penjar-los i em sembla que ningú més els té. He pensat en fer gestions per treure'n còpies des de TV3. Si me'n surto, ja te'ls passaré.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
El problema, es que TV3 la va deixar d'emetre abans d'acabar la tercera temporada ....
Weno, a veure si aquesta setmana em fico al dia amb majoria, que ja m'hi he ficat amb poble nou, les germanes i altres sèries.
Weno, a veure si aquesta setmana em fico al dia amb majoria, que ja m'hi he ficat amb poble nou, les germanes i altres sèries.

-
Gràcies, Petiso, confiem-hi.Petiso ha escrit:El problema, es que TV3 la va deixar d'emetre abans d'acabar la tercera temporada ....

Tal faràs, tal trobaràs.
sí, ja sé que la sèrie va quedar incomplerta
jo només espero el 4,5,7,8 i 9 de la 3a 

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x04
Vosaltres sabeu per què coi els de TV3 mai acaben de completar la sèrie??
. Tots els estius sempre l'emeten, però és clar com que l'estiu també s'acaba no arriben a posar-los tots!!
. És indignant. Cada estiu s'acaba amb el capítol 35...XD i clar això no avança... Dons ara aquests de TV3 haurien de començar l'estiu vinent pel 36... no creieu??.. així tindriem tots els capitols...
Una altra opció seria que s'emetés pel canal 300!!!. Per què tots no fem pinya i enviem correus a TVC perquè l'emetin pel 300?? Aviam si tenim completada aquesta sèrie d'una vegada!!

Una altra opció seria que s'emetés pel canal 300!!!. Per què tots no fem pinya i enviem correus a TVC perquè l'emetin pel 300?? Aviam si tenim completada aquesta sèrie d'una vegada!!

-
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x04
SOM-HI. Bona idea.biel-vdp ha escrit:Per què tots no fem pinya i enviem correus a TVC perquè l'emetin pel 300?? Aviam si tenim completada aquesta sèrie d'una vegada!!
Tal faràs, tal trobaràs.