[ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nou: 476!!! (i final)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 284, 285, 286
Hola, tinc un petit "problema": fa dies que tinc el capítol 276 (la grandària del qual és de 409.10MB) totalment "parat" a 395.66MB ...
Algú sabria explicar-me els motius?
Gràcies

Gràcies

uf, a mi em costa molt baixar-los tots (quan abans amb un dia enllestia). em va desaparèixer l'edonkey2 i ara que l'he recuperat està molt minso
de totes maneres, gràcies com sempre per la feinada

de totes maneres, gràcies com sempre per la feinada

Ja el tinc complet el 276 ... Ha sigut "demanar ajuda" ... i al cap de poc temps, "màgicament", he comprovat que ja el tenia complet
... Sembla mentida! Què bé 

Hola.
A mi també s'em baixen molt molt lentament però crec que he tingut jo la culpa, he actualitzat l'emule i sense saber-ho he perdut tots els crèdits acumulats fins ara (quin pal !!). Algú/na em podria ajudar?.
Gràcies i salut !!
A mi també s'em baixen molt molt lentament però crec que he tingut jo la culpa, he actualitzat l'emule i sense saber-ho he perdut tots els crèdits acumulats fins ara (quin pal !!). Algú/na em podria ajudar?.
Gràcies i salut !!
Doncs jo no hi entenc gens d'Emule o sigui que no us puc ajudar. Jo els tinc tots compartint però, clar, quan n'haig de pujar més al SR, deixo la pujada de la mula al mínim.
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 287, 288, 289
Hola Nissagueros,
Mireu, tinc un problema, aviam si em podeu ajudar. Quan baixo els capítols de Nissaga (o qualsevol altra sèrie), resulta que en comptes de baixar-me els capitols amb el Reproductor Windows Media ara resulta que me'l baixa amb el VAIO Movie Story i per tant no em va bé perquè després no puc veure els capítols. Algú sap com es fa per arreglar la situació??. No ho entenc. Jo sempre he tingut de principal referent el Reproductor Windows Media. Ajuda!!
.
gRÀCIES.

Mireu, tinc un problema, aviam si em podeu ajudar. Quan baixo els capítols de Nissaga (o qualsevol altra sèrie), resulta que en comptes de baixar-me els capitols amb el Reproductor Windows Media ara resulta que me'l baixa amb el VAIO Movie Story i per tant no em va bé perquè després no puc veure els capítols. Algú sap com es fa per arreglar la situació??. No ho entenc. Jo sempre he tingut de principal referent el Reproductor Windows Media. Ajuda!!

gRÀCIES.
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 287, 288, 289
Fes servir el videolan és un reproductor molt versàtil. Prova’l, no te’n penediràs:[url]http://www.videolan.org/[/url]
Salut i sort

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 290, 291, 292
Nous: 290, 291, 292
I, de moment, estic a l'espera de rebre els VHS següents. O sigui que trigaré una mica (no sé quanta mica) a penjar els que falten.
I, de moment, estic a l'espera de rebre els VHS següents. O sigui que trigaré una mica (no sé quanta mica) a penjar els que falten.
Ooooooooooh ... quina llàstima
Què hi farem ... Esperarem el que faça falta ... Bé, confiem que no siga una parada massa llarga ... sabrem tindre paciència. 

... Sóc jo un altre cop ... i escric de nou per desdir-me del que he escrit abans ... (allò de la paciència i bla bla bla ... ) I és que després de veure els últims capítols ... em serà molt difícil tenir paciència i acceptar aquesta "parada tècnica" buff ... m'he quedat patint bastant amb tot allò de l'Abril, el diari de l'Eulàlia
espere i desitge que la nostra estimada Ermesenda puga seguir amb el ritme habitual i treure'm aquest pes de sobre!
Salut

Salut

Gent, una pregunta. Fa un parell d'anys recordo haver vist per la parada d'una llibreria prop de casa meva un llibre de Nissaga de Poder. Bé, a la portada hi havia L'Emma Vilarasau i en Jordi Dauder (Eulàlia i Mateu). Clar, això fa uns dos anys i no hi vaig parar gaire atenció... però ara que m'interessa el llibre ja no hi és.
. Algú en sap res del llibre de Nissaga de Poder. El llibre de Poble Nou i Secrets de Família ja els tinc, però el de Nissaga no. Algú el té per casualitat?? Sabeu si encara es ven?

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 293, 294, 295
Tornem-hi que no ha estat res: 293, 294 i 295
I el que patiràsantaviana ha escrit:m'he quedat patint bastant amb tot allò de l'Abril, el diari de l'Eulàlia

Mira que he trobat: http://www.llibreriaona.com/llibres/N/N ... 2060-8.htmbiel-vdp ha escrit:Algú en sap res del llibre de Nissaga de Poder