[ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nou: 476!!! (i final)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 251,252,253,254
Hola.
Estic segura que aquet forum se'l mira molta gent i també estic segura que algú o alguna té aquesta serie enregistrada. Per tant, desde aqui FAIG UNA CRIDA als que pogueu tenir els capítols 237 i 258 i que els hi feu arribar a la Ermesenda o a qualsevol d'aquesta plana. No hi ha millor cosa en aquest mon que COMPARTIR les petites-grans coses. La Ermesenda està fent una gran feina de la qual molts ens estem beneficiant. Quina millor manera de agrair-li el que està fent que fer aquesta crida.Si us plau, sigueu generosos/as i feu-nos arribar el capitol 237 i 258.
Gràcies i salut !!
Estic segura que aquet forum se'l mira molta gent i també estic segura que algú o alguna té aquesta serie enregistrada. Per tant, desde aqui FAIG UNA CRIDA als que pogueu tenir els capítols 237 i 258 i que els hi feu arribar a la Ermesenda o a qualsevol d'aquesta plana. No hi ha millor cosa en aquest mon que COMPARTIR les petites-grans coses. La Ermesenda està fent una gran feina de la qual molts ens estem beneficiant. Quina millor manera de agrair-li el que està fent que fer aquesta crida.Si us plau, sigueu generosos/as i feu-nos arribar el capitol 237 i 258.
Gràcies i salut !!
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 255,256,257,259,260
Nous: 255, 256, 257, 259 i 260
El 258 no m'ha arribat.
El 258 no m'ha arribat.
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 273,274,275,276,277
Imparable ... Ja no hi ha marxa enere ... !
Estic disfrutnt moltíssim

Estic disfrutnt moltíssim

ermesenda,et fare tres preguntes:
¿tu menjas?¿tu dorms?¿tu fas vida social?

¿tu menjas?¿tu dorms?¿tu fas vida social?

Tan si menja i dorm com si no, es mereix una medalla al merit pel treball (o similar) 

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 278,279,280
M'has fet riure molt perquè a més d'aquestes tres coses encara en faig alguna més i no donaré més detallsaxis ha escrit:¿tu menjas?¿tu dorms?¿tu fas vida social?![]()

Li preguntaré al Millet si em vol passar la seva Creu de Sant Jordilluna. ha escrit:es mereix una medalla al merit pel treball (o similar)

Nous: 278, 279 i 280
Ara, fins que no em portin un parell dels 290 i pico que també falten, aniré més poc a poc per no haver de passar-me alguna setmana sense penjar res.
Li preguntaré al Millet si em vol passar la seva Creu de Sant Jordi
Ben fet T. I si no et donen la de Sant Jordi ... almenys et meréixes la Creu de Santa Eulàlia!
Ben fet T. I si no et donen la de Sant Jordi ... almenys et meréixes la Creu de Santa Eulàlia!

doncs no se,pero amb la seguretat amb la que parlas segur que encara et sobra temps per anar a treballar,fer les labors de la llar,portar els nens al colegi,anar a comprar...Ermesenda ha escrit:M'has fet riure molt perquè a més d'aquestes tres coses encara en faig alguna més i no donaré més detallsaxis ha escrit:¿tu menjas?¿tu dorms?¿tu fas vida social?![]()
![]()

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 281,282,283
axis ha dit:
doncs no se,pero amb la seguretat amb la que parlas segur que encara et sobra temps per anar a treballar,fer les labors de la llar,portar els nens al colegi,anar a comprar...
Doncs ... jo pense que l'Ermesenda es refereix a coses més LÚDIQUES ... Tot i que de vegades tb ens podem "divertir" treballant, endreçant, portant els nens al col.le, comprant ... No sé perquè, però em fa la impressió que la "nostra súper-woman" ... sap gaudir de la vida!
doncs no se,pero amb la seguretat amb la que parlas segur que encara et sobra temps per anar a treballar,fer les labors de la llar,portar els nens al colegi,anar a comprar...
Doncs ... jo pense que l'Ermesenda es refereix a coses més LÚDIQUES ... Tot i que de vegades tb ens podem "divertir" treballant, endreçant, portant els nens al col.le, comprant ... No sé perquè, però em fa la impressió que la "nostra súper-woman" ... sap gaudir de la vida!