Extrany fallo emule [Arreglat]

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Extrany fallo emule [Arreglat]

Entrada Autor: toni » dg. juny 24, 2007 13:58

Tinc que dir que jo no paro de tindre coses rares amb el meu PC, ara despres de tindre el Windows vista vaig decidir tornar cap al Windows XP aixi podre jugar algun joc i anire una mica més lleuger. El fallo que tinc ara es que si obro la mula em funciona perfecte pero a l'hora de navegar més imposible (ara mateix no recordo que es tenia que fer en aquest cas) ja que he buscat per internet i no trobo res com lo que em passa a mi. Pero aixo no es tot, despres si vull tornar a navegar be doncs penso tanco la mula i endavant pero no es aixi, un cop tanco la mula igualment no em funciona la navegacio i l'unica cosa que pot fer restaurar la comunicacio es tancar el router i tornar-lo a engegar. Teniu alguna idea al respecte si us plau? Perque ara mateix no puc ni descarregar les novetats ni compartirles :(

Gràcies.
toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2007 6:37, en total s’ha editat 3 vegades.

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dg. juny 24, 2007 15:39

Possiblement tens massa connexions obertes al emule. Prova de baixar-les.
Imatge

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Re: Extrany fallo emule

Entrada Autor: Radagast » dg. juny 24, 2007 15:51

toni ha escrit:Tinc que dir que jo no paro de tindre coses rares amb el meu PC, ara despres de tindre el Windows vista vaig decidir tornar cap al Windows XP aixi podre jugar algun joc i anire una mica més lleuger. El fallo que tinc ara es que si obro la mula em funciona perfecte pero a l'hora de navegar més imposible (ara mateix no recordo que es tenia que fer en aquest cas) ja que he buscat per internet i no trobo res com lo que em passa a mi. Pero aixo no es tot, despres si vull tornar a navegar be doncs penso tanco la mula i endavant pero no es aixi, un cop tanco la mula igualment no em funciona la navegacio i l'unica cosa que pot fer restaurar la comunicacio es tancar el router i tornar-lo a engegar. Teniu alguna idea al respecte si us plau? Perque ara mateix no puc ni descarregar les novetats ni compartirles :(

Gràcies.
Quin eMule fas servir? Quina linia ADSL tens?
Prova al apartat "connexió" de les preferencies a limitar els parametres de Descarrega i Carrega. Tambe ajusta a la part de abaix el nombre Maxim de fonts per fitxer i el nombre Maxim de connexions. Tot aixó depen de quins valors pot suportar la teva ADSL, si no saps que posar fes servir l'assistent i selecciona la ADSL que mes s'assembli a la teva el eMule possarà els valors mes adecuats.
També a la secció "Advanced options->Ajustament extessos->Connexions TCP/IP" vigila el valor "max. connexions/5 seg." (no pot ser mes de 20 si no tens el Patch de TCP/IP.sys per WinXP SP2) i també el valor "Màxim nombre de connexions mig obertes" (no pot ser mes de 9 si no tens el Patch de TCP/IP.sys per WinXP SP2).
Jo també tinc la cua limitada a 3000.
Aquest son els meus valors per Jazztel 20Mb per si et serveixen d'orientació(amb un download de 19000 kbps i un upload de 900 kbps, estic a 100 metres de la centraleta :twisted: )

Imatge

Imatge

En aquesta pàgina trobaras exemples de configuració per diferents ADSL.
[url]http://www.adslzone.net/modules.php?nam ... nt&sid=726[/url]
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dg. juny 24, 2007 20:44

Ayu ha escrit:Possiblement tens massa connexions obertes al emule. Prova de baixar-les.
Aquest pas ja o vaig fer i vaig baxarles a mes de la mitat o res de res :(

Radagast Emule la ultima versio, adsl tinc el trio de telefonica o sigui tres megas.
Jo que recordi ja fa temps quant vaig tindre que instal·lar també el emule de nou vaig fer alguna altra cosa que no era res d'aixo, potser al tindre les actualitzacions obertes amb el win XP (copia de seguretat xD) doncs ja mo va arreglar pero es que no recordo tindre que fer res d'aixo que m'has citat aqui amunt. Tinc el service pack 2 instal·lat per aixó pero clar potser i falta alguna actualitzacio en aquest moment. Tambe podria ser culpa de la versio de la mula o que? Els ports els tinc oberts ja des de el primer dia 4662 i 4672.

Alguna altra idea?

Gracies

Radagast

Entrada Autor: Radagast » dg. juny 24, 2007 20:59

No es lo mateix instalar l'eMule en un sistema nou que en un que ja l'havia tingut.
El primer que et dic de l'assistent segur que ho vas fer, t'ho demana quan instales l'eMule el primer cop i et surt l'assistent de configuració.

Prova aquests parametres:

Límite Descarga: sin límite
Límite Subida: 22 KB/s
Tamaño de la cola: 3000
Conexiones máximas: 500
Máx. Fuentes/archivo: 200
Nuevas Conexiones máx.5/seg.: 15
Máx. Conexiones a medio abrir: 9

Si encara tens problemes prova alguna versió d'emule anterior.

PD: Estas veient Imagenio cuan et passa aixó?
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dg. juny 24, 2007 21:25

He borrat l'emule de nou i l'he tornat a instal·lar i veig que em fa el mateix, un cop tanques el programa no puc navegar :( i he fet tot el que m'has dit. En definitiva he tingut que anar a tancar i obrir de nou el router (vols dir que m'ensortire?) :(

Tinc i he tingut l'imagenio sempre obert i aixo no a impedit fer funcionar la mula.

Mirat per si un cas les meves tasques a ver si hi veus alguna cosa extranya:

Imatge

Radagast

Entrada Autor: Radagast » dg. juny 24, 2007 23:05

toni ha escrit:He borrat l'emule de nou i l'he tornat a instal·lar i veig que em fa el mateix, un cop tanques el programa no puc navegar :( i he fet tot el que m'has dit. En definitiva he tingut que anar a tancar i obrir de nou el router (vols dir que m'ensortire?) :(

Tinc i he tingut l'imagenio sempre obert i aixo no a impedit fer funcionar la mula.

Mirat per si un cas les meves tasques a ver si hi veus alguna cosa extranya:

Imatge
Has instal·lat la mateixa versió de l'eMule?
Només no pots navegar quan tanques l'eMule o tampoc pots quan tens l'eMule en marxa?

Es normal que hi hagi activitat al router durant 15 o 20 minuts després de tancar l'eMule. Son les peticions de la gent que estava en cua, al menys els seus eMules farán una petició i quan no rebin resposta et treuran de la seva llista de fonts conectades (son 5000 persones en una cua normal de l'eMule).

He vist una cosa "extranya"(entre cometes) a la teva llista de tasques. Tens el Internet Explorer i el Firefox oberts al mateix temps, no he fet servir mai el Firefox i ignoro si es faran la punyeta ell i el IE tal com fan els programes antivirus quan son al mateix temps.
I precisament tant el Firefox com el IE serveixen per lo que no pots fer, navegar.
Prova també a desactivar antivirus, firewalls(inclós el de WindowsXP) i d¡altres programes semblants a veure si dones amb el problema.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dl. juny 25, 2007 7:00

Sips, havia tornat a instal·lar la mateixa versio de la mula pero canviant totes les coses que hem vas dir.
No puc navegar de les 2 maneres o sigui ara que tinc el router reiniciat doncs si que puc navegar com be tu dius pq no tinc gent a la cua (deu ser aixo)
No crec que sigui problema dels exploradors de IE amb Firefox, pq tambe hi ha molta gent que o te i no m'han dit res d'aixo.

:(

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. juny 25, 2007 10:52

La majoria de cutre-routers-gratis ADSL, només permeten unes 100-200 connexions.

Al emule on diu "max connections", fica 100.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dl. juny 25, 2007 20:16

Pensava que ja estava arreglat pero m'ha fet una finta aixó jeje. Tinc que dir que he connectat la mula i he posat a descarregar cosetes i estat com 5 minuts que he pogut navegar pero despres de cop (que no m'havia passat en les anteriors vegades) doncs ja ha deixat de funcionar internet. :(

No m'hen surtire i mira que fa uns mesos endarrere em funcionava perfectament.

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dt. juny 26, 2007 6:39

Radagascar al final he entrat aqui:
http://www.adslzone.net/article501.html
Amb el parxe aquest doncs ho he pogut arreglar. :P

Radagast

Entrada Autor: Radagast » ds. juny 30, 2007 8:43

Sense el parxe també ha de funcionar be l'eMule, sempre que no passis de les 10 conexions limit que te el SP2 de Windows XP, i el eMule per defecte les limita a 9 les conexions a mig obrir.
Si et mires la configuració que et vaig donar per que provessis, les conexions max en 5 segons estan a 15 (15 dividit entre 5=3 conexions per segon) i el limit de conexions a mig obrir està a 9, impossible de superar el limit de 10 que te el SP2.
Límite Descarga: sin límite
Límite Subida: 22 KB/s
Tamaño de la cola: 3000
Conexiones máximas: 500
Máx. Fuentes/archivo: 200
Nuevas Conexiones máx.5/seg.: 15
Máx. Conexiones a medio abrir: 9
El que fa el parxe es modificar el arxiu TCPIP.SYS que es el que possa el limit a 10, per defecte el parxe ho possa a 50.
El que podria pasar es que per alguna raó tinguesis el arxiu corrupte i el parxe l'ha arreglat.

Jo encara que em funcionava be l'eMule sense aquest parxe, també el tinc. Et permet agafar fonts molt mes rapid. Jo tinc posades
Nuevas Conexiones máx.5/seg.: 50
Máx. Conexiones a medio abrir: 20
M'alegro que estigui solucionat el teu problema. :D
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

eltamboriler

Re: Extrany fallo emule [Arreglat]

Entrada Autor: eltamboriler » dt. nov. 11, 2008 14:51

Si, yo tinc el mateix problema. Amb un XP SP2, l'emule no nomes em va molt lent, sino que ralentitza tant internet, com el prpopi windows. He estat llegint a algunas pagines en busca de solucions, i he trobat que aquesta versio de windows, per defecte, te limitades el nombre maxim de conexions a 10. Hi ha un parche, com he vist ja sabeu, que elimina aquesta estupida castracio i amplia el marge fins a 50 conexions. Un cop fet aixo, si us instal.leu un accelerador de l'emule com el Netlimiter, aconseguire-ho que en nomes dos hores l'emule exprimi el votre ample de banda.
I per navegants. Windows XP, (soposso que com ell, tots els demes windows), es reserva tambe per defecte, el 20% de la vostre conexio, (teoricament per podeer feer les seves actualitzacions, i "demes"). Podeu eliminar aquesta vergonyossa apropiacio del que es vostre facilement, ( despres s'emprenyen cuan la gent piratea els seus programes ). Desde l'ejecutar... gpedit.msc. Llavors entreu a configuracion de equipo/plantillas administrativas/red/programador de paquetes QoS/........Pulseu dos cop sobreLimitar ancho de banda reservable, i escolliu la opcio Habilitada. despres poseu el Limite de ancho de banda ( que el trobareu a 20 ), a "0". Sortiu del Configuracion de equipo, aneu a conexions de red, premeu el boto dret sobre la que esteu emprant, seleccioneu Propiedades, i comporveu que el Programador de paquetes QoS esta activat.
Aquesta informacio la e trobat al nº 211 de la revsta PC Actual, aixi que deu ser del tot fiable.
( Pag. 158 ).
I que en son de llestos a Microsoft.

Respon