Les pelis de "l'oeste" a TV3

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Les pelis de "l'oeste" a TV3

Entrada Autor: Ermesenda » dg. jul. 19, 2009 12:18

Es veu que, a les tardes, faran aquest tipus de pel·lícules a TV3. I pregunto: les fa algú?, hi ha algun tipus de repartiment sobre qui les pot fer?
Avui (i sense tenir-hi res a veure) fan "Tal com érem". Jo la gravaré PERÒ la meva m... de gravadora no grava ni dual ni subtítols. Està pensat que la faci algú, aquesta?
I una última pregunta: què em puc comprar que gravi dual i subtítols sense incrustar-me'ls tant sí com no?

Gràcies :D

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: Les pelis de "l'oeste" a TV3

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 12:40

Hola ermesenda. :P

He mogut el fil al servei tècnic.

En quant a si algú les té pensades fer, de moment no hi ha ningú que ho hagi dit, així que en principi ningú les fa. Si vols fer-les o vols que es facin, obre un projecte sobre això, i algú et farà de suplent o s'apuntarà a fer-les amb tu.

Per tenir una capturadora que capturi tots els streamings d'àudio i els subs, em sembla que hauràs d'anar a parar a una capturadora de TDT (DVB-T) per ordinador. Qualsevol model és vàlid, però et recomano qualsevol de la marca Hauppauge, que potser valen 5-10 euros més que unes sense marca però et seran més compatibles amb multitut de programes.

Salut!

Autor del tema
Ermesenda

Entrada Autor: Ermesenda » dg. jul. 19, 2009 13:02

Oliana ha escrit:hauràs d'anar a parar a una capturadora de TDT (DVB-T) per ordinador
Perdona si la pregunta és òbvia però l'haig de fer: això vol dir que amb aquesta capturadora, hauré de gravar les coses que fan a la tele a l'ordinador? I la pregunta següent ve sola: Es poden veure tots els canals de la TDT per internet? És que no ho he provat mai i no sabria ni on buscar :?

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 13:15

Ermesenda ha escrit:Perdona si la pregunta és òbvia però l'haig de fer: això vol dir que amb aquesta capturadora, hauré de gravar les coses que fan a la tele a l'ordinador?
Al ser una sintonitzadora per ordinador, sí.
Ermesenda ha escrit:I la pregunta següent ve sola: Es poden veure tots els canals de la TDT per internet? És que no ho he provat mai i no sabria ni on buscar :?
Ni idea, però jo diria que NO. Però no barregis conceptes!!! Una sintonitzadora de TDT per PC no agafa el senyal d'internet :arrow: L'agafa de l'antena, a l'igual que el teu DVD-gravador.

Salut!

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dg. jul. 19, 2009 13:24

Exacte, es tracta de connectar l'antena de TV al ordenador (mitjançant la tarjeta TDT), i gravar directament al teu disc dur el que fan per la TDT. Internet no hi te a veure.

Aquest mètode, es el que fem servir tots els capturadors TDT de TotsRucs.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Ermesenda

Entrada Autor: Ermesenda » dg. jul. 19, 2009 13:50

Entesos. Llavors ho tinc "xungo". L'antena de la TV i l'ordinador no estan massa a prop, que diguem.

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. jul. 19, 2009 13:57

Doncs, o fas un allargo, o res :-p

L'altre solució, es un TDTgravador amb disc dur. El TDT aquest, el pots ficar on vulgis (no depend del PC) i t'ho grava tot en un disc dur, i després ho pots passar al PC.

Adéu !
Imatge Imatge

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 14:04

Petiso ha escrit:Doncs, o fas un allargo, o res :-p

L'altre solució, es un TDTgravador amb disc dur. El TDT aquest, el pots ficar on vulgis (no depend del PC) i t'ho grava tot en un disc dur, i després ho pots passar al PC.

Adéu !
sí però la seva pregunta era que quin model captura subtítols, i els TDT gravadors aquests crec que això no ho fan (a banda que la majoria de TDTs gravadors només capturen 1 streaming d'àudio).

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. jul. 19, 2009 14:07

No ni ha cap que gravi el strem sencer ??

Adéu !
Imatge Imatge

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 14:09

Petiso ha escrit:No ni ha cap que gravi el strem sencer ??

Adéu !
Jo n'he provat 2 pels meus pares, i no capturen en .ts
Ho fan en .mpg i només 1 canal d'àudio.

Una meee, en definitiva (però a ells ja els hi va bé).

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. jul. 19, 2009 14:20

El del carrefour de 30 euros l'has provat ??

Adéu !
Imatge Imatge

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 15:03

Petiso ha escrit:El del carrefour de 30 euros l'has provat ??

Adéu !
Aquest no. Però els que he provat ronden aquest preu. Un era Lauson i l'altre I-Joy, o algo així.
I per 45 euros en vaig trobar un a l'Alcampo de doble sintonitzador (també gravador).

La llàstima és que tots ells tenen la sortida del USB (la sortida gravador a un medi extern) pel davant, i m'hagués agradat trobar algun model que la tingués pel darrera...

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14

Entrada Autor: Kaku » dg. jul. 19, 2009 19:44

El meu sintonitzador de TDT per la tele del menjador també pot gravar en disc dur extern connectat per un cable USB (la sortida pel davant) i vaig fer una prova i ho grava en format .ts
No se si grava dos canals d'audio i subtítols, a veure si puc fer una prova i així ho comprovo.

I el sintonitzador és del Media Markt, i valia 40 euros o sigui que no és res de l'altre món.

El que també va molt bé és que al connectar al disc dur extern pots veure totes les fotos que hi tens, les pel·lícules, i escoltar música, així ho pots fer servir amb un disc dur que no sigui multimèdia i es pot dir que es "converteix" en un de multimèdia. :D
Imatge

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dg. jul. 19, 2009 20:17

Kaku ha escrit:No se si grava dos canals d'audio i subtítols, a veure si puc fer una prova i així ho comprovo.
Doncs estarem esperant a que la facis :mrgreen:

Autor del tema
Ermesenda

Entrada Autor: Ermesenda » dl. jul. 20, 2009 10:08

Doncs jo tinc un disc dur multimedia (Peekton) que conecto per HDMI a la tele. El problema és que quan em van preguntar si volia que em gravés també de la tele (a apart de gravar de l'ordinador) vaig dir que no calia perquè ja tenia el DVD-HDD que em gravava de la tele. Ningú em va dir que aquest últim no gravava dual ni subtítols :evil:

Kaku, jo també m'esperaré a veure com funciona això teu i, de passada, preguntaré al meu tècnic de trastos de saleta d'estar per quan em sortiria un altre disc dur d'aquests que graven per HDMI.

Perquè, una pregunta: Es grava amb més qualitat per HDMI que per USB?

Respon