[Projecte] Fórmula 1. Temporada 2009
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Fórmula 1. Temporada 2009
Jo tinc tot el que han fet a TV3, però del C33 no tinc res.
Quins collons el haver de fer-nos canviar de canal... per l'enganyifa del Finançament.
Ho sigui que puc fer la prèvia, però no la carrera.
Si us sembla bé, faig la prèvia i Dai... a veure si pots fer la carrera.
Quins collons el haver de fer-nos canviar de canal... per l'enganyifa del Finançament.
Ho sigui que puc fer la prèvia, però no la carrera.
Si us sembla bé, faig la prèvia i Dai... a veure si pots fer la carrera.
D'acord! Ara estic passant-ho a DVD... Aviam com m'apanyu!
Fins ara!
Fins ara!
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Pels paràmetres de l'arxiu:
http://rapidshare.com/files/255081400/F ... _.gks.html
Descarrega't aquest arxiu i posa'l a la carpeta Settings del GordianKnot.
Un cop tinguis fet el DGIndex de l'arxiu obres el .gks que t'has baixat des del GordianKnot i obres el projecte creat pel DGIndex.
El problema avui serà el ac3 5.1.
Crec que seria millor fer TOTA la cursa a mp3 128kbps estèreo, tant lo de tv3 com lo del 33, perquè pel 33 no han posat cap ac3, i per tv3 no sé si ha sortit el logo de DlobyDigital, que hi dieu?
Per fer un sol arxiu pots:
-Si fas anar el Mpeg2Schnitt obres totes les parts i ja ho guardes com un sol arxiu.
-Pots comprimir els 2 troços per separat (mateixos paràmetres), i unir-los amb el VirtualDubMod.
Adéu!
http://rapidshare.com/files/255081400/F ... _.gks.html
Descarrega't aquest arxiu i posa'l a la carpeta Settings del GordianKnot.
Un cop tinguis fet el DGIndex de l'arxiu obres el .gks que t'has baixat des del GordianKnot i obres el projecte creat pel DGIndex.
El problema avui serà el ac3 5.1.
Crec que seria millor fer TOTA la cursa a mp3 128kbps estèreo, tant lo de tv3 com lo del 33, perquè pel 33 no han posat cap ac3, i per tv3 no sé si ha sortit el logo de DlobyDigital, que hi dieu?
Per fer un sol arxiu pots:
-Si fas anar el Mpeg2Schnitt obres totes les parts i ja ho guardes com un sol arxiu.
-Pots comprimir els 2 troços per separat (mateixos paràmetres), i unir-los amb el VirtualDubMod.
Adéu!
-
Si utilitzes aquesta opcoó, que l'àudio sigui CBR, perquè amb VBR (o ABR) a mi mai m'ha deixat, doncs el VirtualDubMod acaba reconeixent bitrates diferents dels àudios a cada arxiu.conradtgn ha escrit:-Pots comprimir els 2 troços per separat (mateixos paràmetres), i unir-los amb el VirtualDubMod.

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
A baix a la dreta el botó Imp. i l'obres, després ja pots obrir el projecte generat pel DGIndex.
Adéu!
Adéu!
Oliana, dius que l' audio l'han fet igual tant a tv3 com a canal33? Ho dic, per que des del meu DVD puc unir els trossos directament, i fer-ho en un sol arxiu, així potser serà més fàcil... Que dieu?
Dai l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 12, 2009 22:26, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Doncs si et va bé així, perfecteDai ha escrit:Oliana, dius que l' audio l'han fet igual tant a tv3 com a canal33? Ho dic, per que des del meu DVD puc unir els trossos directament, i fer-ho en un sol arxiu, així potser serà més fàcil... Que dieu?

Ja està, després de fer tot el procés unes 4 vegades i amb alguna complicació al Gravador de DVD ja he conseguit fer el projecte tal com toca. Ara us ho he de passar no?
-
Jo ja tinc feta la prèvia. Si tu també tens feta la carrera, doncs podríem publicar-los ja, i que vagin repartint-se per l'emule.Dai ha escrit:Ja està, després de fer tot el procés unes 4 vegades i amb alguna complicació al Gravador de DVD ja he conseguit fer el projecte tal com toca. Ara us ho he de passar no?
Tens emule? Saps pasar un arxiu en llançament?
Perdona per les preguntes, Dai.
I merci!
Gràcies a vosaltres, ja estic prou content de col·laborar en el que pucJo ja tinc feta la prèvia. Si tu també tens feta la carrera, doncs podríem publicar-los ja, i que vagin repartint-se per l'emule.
Tens emule? Saps pasar un arxiu en llançament?
Perdona per les preguntes, Dai.
I merci!

A veure he posat el fitxer a la carpeta compartits de l'emule amb el següent nom
Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya (DVBrip XviD-AC3 5.1 per Dai)(TotsRucs.cat).avi
Seria correcte? He de treure tot el que estic compartint de moment, o ho deixo en prioritat molt baixa? Ja ho he posat en llançament, però fins demà al migdia no puc encendre de nou l'ordinador.
Detallets si voleu saber, al minut 31:52 és quan fa el canvi de tv3 a 33. He borrat la intro de F1 del canvi, i ho he intentat deixar el més bé possible amb el VirtualDubMod. Al final hi han 2 salts d'matge a l'1:47:17, és tal qual ho van emetre

OK?
Gràcies de nou per la ajuda
Edito: M'he equivocat de numeració: seria "Fórmula 1 2009x09" ara ja ho posat bé. Salut!
-
Perfecte Dai!!!
Doncs si et sembla, ara només cal que canviïs el nom (perquè hi ha una cosa que està malament), i publiquis l'enllaç.
El nom correcte és sense AC3 5.1, perquè ahir no ho van emetre amb AC3 5.1.
O sigui que si et sembla bé, podríem posar aquests:
Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya (DVBrip per Dai)(TotsRucs.cat).avi
Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya -Prèvia- (DVBrip per Oliana Molls)(TotsRucs.cat).avi
Si poses el nom tal i com jo et dic, l'elink teu seria aquest:
(Aquest codi el trobaràs a la carpeta compartits >>> et poses a sobre l'arxiu i >>>> "mostra enllaç ed2k").
Així que per publicar l'elink, en aquest fil http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=5546 has de posar:
I així ja quedarà publicat.
En quant a llançament, pots mantenir els altres fitxers o no, però posa-l'hi prioritat baixa i al de la fórmula 1 posa-li prioritat llançament. Si deixes moemntàniament de compartir els altres fitxers que tens, tot l'ample de banda de l'emule només pujarà la F1. Ho sigui que com tu vulguis.
Salut!
Doncs si et sembla, ara només cal que canviïs el nom (perquè hi ha una cosa que està malament), i publiquis l'enllaç.
El nom correcte és sense AC3 5.1, perquè ahir no ho van emetre amb AC3 5.1.
O sigui que si et sembla bé, podríem posar aquests:
Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya (DVBrip per Dai)(TotsRucs.cat).avi
Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya -Prèvia- (DVBrip per Oliana Molls)(TotsRucs.cat).avi
Si poses el nom tal i com jo et dic, l'elink teu seria aquest:
Codi: Selecciona’ls tots
ed2k://|file|F%C3%B3rmula%201%202009x09%20G.P.%20d'Alemanya%20(DVBrip%20per%20Dai)(TotsRucs.cat).avi|1417850880|BDF7B89C4CCA6B665AADEAF1CF9C7C5F|/
Així que per publicar l'elink, en aquest fil http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=5546 has de posar:
[url=elink_que_tens_més_amunt]Fórmula 1 2009x09 G.P. d'Alemanya (DVBrip per Dai)(TotsRucs.cat).avi[/url]
En quant a llançament, pots mantenir els altres fitxers o no, però posa-l'hi prioritat baixa i al de la fórmula 1 posa-li prioritat llançament. Si deixes moemntàniament de compartir els altres fitxers que tens, tot l'ample de banda de l'emule només pujarà la F1. Ho sigui que com tu vulguis.
Salut!
Fet!, però hem de canviar el numero de cursa, que no és la 08 sinó la 09 que abans he copiat el nom d'un GP anterior...
Jo ja ho he fet, i l'elink que em surt és aquest :
De moment ho deixo tot compartint a proritat molt baixa i si veig que la cosa va lenta, ho trec tot momentaniament.
Salut!
Jo ja ho he fet, i l'elink que em surt és aquest :
ed2k://|file|F%C3%B3rmula%201%202009x09%20G.P.%20d'Alemanya%20(DVBrip%20per%20Dai)(TotsRucs.cat).avi|1417850880|BDF7B89C4CCA6B665AADEAF1CF9C7C5F|h=5POJH3PHQLLZFMIZGG4NMQ7UYFO5YH5Y|/
Salut!
-
Gràcies!
Si m'havia colat amb el número, però ja ho he editat.
Si m'havia colat amb el número, però ja ho he editat.