Hola a tots!!!!!
Normalment, gravo una sèrie del K3 amb alta definició per tdt (One Piece) i em genera un fitxer ts.
A aquest fitxer li puc extraure el vídeo i els àudios sense cap problema amb el projectx.
El problema em ve quan intento extraure els subtítols (DVB) que no hi ha manera, els puc extraure en sup (si els veig des del projectx es veuen bé) però si els passo a uns altres programes o no me'ls accepta o em diu que són erronis.
Tinc el Projectx-ES 1.1.2010 en Espanyol
El projectx em dóna aquesta informació sobre els subtítols:
Subtítols DVB: PID: 0x324(cat_0x10_p1_a1 )
Algú sap com passar-los a srt o com extraure'ls directament a srt?
Ajuda amb el Projectx
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: Ajuda amb el Projectx
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Autor del tema - Status: Desconnectat
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: Ajuda amb el Projectx
Aquest programa està molt bé , lo únic que es una murga anant afegint les lletres una per una per cada nou SUP que s'obri , i no hi ha manera de guardar a un sol fitxer tots els caràcters de la llengua catalana , inclós la " ñ " i caràcters especials com
" @ $ % & / ( ) \ "
Alguna forma de guardar tota una biblioteca de tots els caràcters?
D'aquesta manera ens estalviem feina moltissima feina i són dos segons el que transformem el SUP a SRT.
Ja he anant provant dues aplicacions que he trobat , admet el SUP , es veuen les lletres com tallades , omplo les caselles corresponents guardo el fitxer i aquest no es vàlid , primer per qué pesa massa 3 4 ó 5 megues i no es normal i segon que a l'obrir el fitxer guardat aquest no ompla les caselles del nou SUP i queda blanc al passar-ho.
Alguna solució??
" @ $ % & / ( ) \ "
Alguna forma de guardar tota una biblioteca de tots els caràcters?
D'aquesta manera ens estalviem feina moltissima feina i són dos segons el que transformem el SUP a SRT.
Ja he anant provant dues aplicacions que he trobat , admet el SUP , es veuen les lletres com tallades , omplo les caselles corresponents guardo el fitxer i aquest no es vàlid , primer per qué pesa massa 3 4 ó 5 megues i no es normal i segon que a l'obrir el fitxer guardat aquest no ompla les caselles del nou SUP i queda blanc al passar-ho.
Alguna solució??