Per donar per bona aquesta solució n'alovse hauria de confirmar el que li he preguntat...Petiso ha escrit:Els sacs ....
Joc d'endevinalles
-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
Voleu parar!!!! Sí, clar, ho deia el Colombo... Eren perles de mida i tamany oficial.... És que se us ha de dir totPetiso ha escrit:Deixa de pensar com jo :-parakelov ha escrit:Això era exactament el que estava pensant jo! D'aquí la pregunta...
Adéu !

Petiso, el teu torn! (O ara toca el del pastís? Que per cert ja sé la solució...)
Com es nota que la gent està de vacances!!!
Albert
-
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. maig 11, 2007 14:57
- Ubicació: A la frontera entre St Martí i Poble Nou
Com tallar un pastís en 8 talls iguals amb només tres talls
Em sembla que aquest és el que toca contestar, oi?
"De cada deu persones que veuen televisió,... cinc...
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta
-
Com tallar un pastís en 8 talls iguals amb només tres talls
Peix peix ..... ja vam 2 ... primer el Sherlock Holmes ... ara no fiques el hide .... no anem be :-p
-
-
A un cerezo yo subí donde cerezas había. Ni cerezas yo comí, ni cerezas yo dejé. ¿Cuantas cerezas había?
A un cirerer vaig pujar, on cireres hi havia. Ni cireres vaig menjar, ni cireres vaig deixar. Quantes cireres hi havia?
El poso en dues llengües per que la primera és tal com me'l va ensenyar el pare i aixì li reto homenatge, i la segona per que és la llengua de la web. La resposta no està en castellà més que en català, o a l'inrevés.
A dalt del cirerer només es pot menjar cireres, no es poden arrencar, llençar a baix o qualsevulla altra cosa (hi ha moments que l'esperit d'en Montilla plana damunt meu i empro paraules de la llengua de Verdaguer, es a dir cultes tretes del diccionari)
A un cirerer vaig pujar, on cireres hi havia. Ni cireres vaig menjar, ni cireres vaig deixar. Quantes cireres hi havia?
El poso en dues llengües per que la primera és tal com me'l va ensenyar el pare i aixì li reto homenatge, i la segona per que és la llengua de la web. La resposta no està en castellà més que en català, o a l'inrevés.
A dalt del cirerer només es pot menjar cireres, no es poden arrencar, llençar a baix o qualsevulla altra cosa (hi ha moments que l'esperit d'en Montilla plana damunt meu i empro paraules de la llengua de Verdaguer, es a dir cultes tretes del diccionari)
-
Ho sento però no hi havia una cirera.Petiso ha escrit:Mmmmmm, cireres :-)~~
Demanaria que a més de dir el número, es digués per què.
Aixì no arribaria algú a la solució només donant una xifra.