[Projecte] Fórmula 1. Temporada 2009
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [Projecte] Fórmula 1. Temporada 2009
Hola!
Jo ho tinc també tot capturat per si de cas. Encara he de fer proves de com passar-ho a l'ordinador i no sé quins programes s'haurien de fer servir per comprimir. De totes maneres, també vaig capturar la sessió de classificacions el dissabte. Interessa?
Jo ho tinc també tot capturat per si de cas. Encara he de fer proves de com passar-ho a l'ordinador i no sé quins programes s'haurien de fer servir per comprimir. De totes maneres, també vaig capturar la sessió de classificacions el dissabte. Interessa?
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Si no us fa res, la prèvia ja la faig jo, que la tinc sense errors.
Conrad, ja et passaré demà l'elink per privat com l'altre cop.
Conrad, ja et passaré demà l'elink per privat com l'altre cop.
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Home l'any passat no s'ho baixava gaire gent, per això aquest any ja no ho ripejo, i començar a mitja temporada...Dai ha escrit:Hola!De totes maneres, també vaig capturar la sessió de classificacions el dissabte. Interessa?
Lo de que capturis és molt bona notícia, a veure si t'animes a fer alguna suplència i/o algún projecte

-
Cursa comprovada i comprimint-la. Ja la faig jo. Estarà pujada com a màxim el dimarts tarda.
Qui fa la prèvia?
Cursa:
Fórmula 1 2009x08 G.P. de la Gran Bretanya (DVBrip XviD-AC3 5.1 per Conrad)(TotsRucs.cat).avi
Prèvia:
Fórmula 1 2009x08 G.P. de la Gran Bretanya -Prèvia- (DVBrip XviD-AC3 5.1 per ???)(TotsRucs.cat).avi
Adéu!
Qui fa la prèvia?
Cursa:
Fórmula 1 2009x08 G.P. de la Gran Bretanya (DVBrip XviD-AC3 5.1 per Conrad)(TotsRucs.cat).avi
Prèvia:
Fórmula 1 2009x08 G.P. de la Gran Bretanya -Prèvia- (DVBrip XviD-AC3 5.1 per ???)(TotsRucs.cat).avi
Adéu!
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Precissament t'anava a dir si que si t'anava bé jo feia la carrera... I és que la prèvia no puc fer-la. M'he quedat sense espai al disc dur, i quan me n'he adonat ho he arreglat a l'instant, però els primers 20 minuts no els he pogut capturar.conradtgn ha escrit:Cursa comprovada i comprimint-la. Ja la faig jo. Estarà pujada com a màxim el dimarts tarda.
Qui fa la prèvia?
Cursa:
Prèvia:
Adéu!
A veure si el Messi ho té.
-
Si en Messi té bé la prèvia que la faci ell, si no, ja faré jo les dues coses
(és que la cursa la comencaré a pujar en pocs minuts).

No tinc ni la prèvia ni la carrera, m'ha passat el mateix amb GP2
a10!

a10!

-
Doncs ja faig jo la cursa i la prèvia
(ara que tinc vacances
).
Adéu!

Adéu!
Si fés falta, jo també ho he capturat tot per si un cas...
-
Si la tinc bé ja la faré jo. Però si ho pots guardar un parell de dies millor 
Que gravaràs les curses restants, és a dir, seràs suplent
?
Adéu!

Que gravaràs les curses restants, és a dir, seràs suplent

Adéu!
Si no us fa res, es clar, per que no?
Jo ho estic gravant des de Túrquia, que és quan em vaig comprar el DVD gravador, i la meva intenció és continuar fent-ho. 

-
I tant home, com més siguem millor (tot i que ara ja en som 4).
A la secció de manuals del servei tècnic trobaràs el manual del gordian knot i altres coses útils
A la secció de manuals del servei tècnic trobaràs el manual del gordian knot i altres coses útils

-
M'acava de semblar sentir que a les 14:30 continuen la cursa pel 33 (poseu-ho a gravar, que a la programació no surt pas!!). A veure que ens faran amb el ac3 5.1 
EDITO: Crec que m'ha fallat la captura de la prèvia i de la cursa de tv3, després ho comprovaré...

EDITO: Crec que m'ha fallat la captura de la prèvia i de la cursa de tv3, després ho comprovaré...
Jo ho tinc tot OK sembla. Ho estava mirant en directe, i he fet el canvi de canal al moment
-
A mi m'ha fallat tot, no se m'ha gravat res. A veure que diuen Oliana i Messi. Dai conserva la teva captura, que això d'avisar a última hora del canvi del canal per part dels de TV3 no ha facilitat gaire la captura (almenys la meva).