La guerra dels móns (Dual Cat-Esp) Interssa?

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Interesa?

Si
1
33%
No
2
67%

Vots totals: 3

Autor del tema
marcos91
Entrades: 172
Membre des de: dj. abr. 09, 2009 11:47
Status: Desconnectat

La guerra dels móns (Dual Cat-Esp) Interssa?

Entrada Autor: marcos91 » dt. juny 16, 2009 15:29

Doncs això si interesa aquesta peli en Dual Cat-Esp, miraria de compartirla l'ho més aviat possible.

Imatge:
Imatge

Sipnosis:
La pel·lícula, una versió contemporània del clàssic d'H.G. Wells, descriu la extraordina-ria batalla que es lliura per a salvar al gènere humà a través de les peripècies d'una fa-milia nord-americà i la seva lluita per sobreviure. Tom Cruise és Ray Ferrier, un descargador de moll, divorciat i pare gens modèlic. Poc després que el seu ex dona (Miranda Otto) i el seu nou marit es vagin després de deixar a Robbie, el seu hi-jo adolescent (Justin Chatwin), i a la seva petita filla Rachel (Dako-ta Fanning) per a una de les seves contades visites, esclata una tremenda i inesperada tempesta elèctrica. Uns moments després, en un encreuament prop de la casa, Ray és testimoni d'un esdeveniment que canviarà la seva vida i la dels seus per a sempre. Una enorme má-quina de tres potes emergeix del sòl i abans que algú pugui fer alguna cosa, arrasa tot el que està al seu abast. Un dia com altre qualsevol acaba de convertir-se en la data més extraordinària de la seva vida: el primer atac alienígena contra la Terra. Ray corre a per els seus fills per a allunyar-los de l'enemic i es llança a un viatge que els durà per un país devastat, atrapats entre la marea humana de refugiats fugint d'un exèrcit extraterrestre de Trípodes. Però per molt que corrin, no hi ha cap lloc on refugiar-se, tan sols la voluntat indomable de Ray para protegir als seus éssers estimats.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: La guerra dels móns (Dual Cat-Esp) Interssa?

Entrada Autor: Petiso » dt. juny 16, 2009 15:35

Prefereixo dual Cat-eng ..... :-)

El esp no m'interessa gens ni mica ... i segur que ja n'hi han.

Adéu !
Imatge Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dt. juny 16, 2009 15:47

Quina mania amb els CAT-ESP...
Estic amb el Petiso, però CAT-VO també ja hi és. No crec que sigui necessari fer-la de nou...
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. juny 16, 2009 15:53

Jo amb cat-vo me la baixaria .... ja que no la tinc baixada (ni que primer m'hauria de llegir el llibre ..... ) :-p
Imatge Imatge

Autor del tema
marcos91
Entrades: 172
Membre des de: dj. abr. 09, 2009 11:47

Entrada Autor: marcos91 » dt. juny 16, 2009 16:44

Pensava que ningu l'havia fet, l'he buscat i no ll'he trobat per això la volia fer, però si ja hi és millor no dividir fonts.

Respon