TV3 emet la sèrie ventdelplà sense la famosa 'mosca'
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
TV3 emet la sèrie ventdelplà sense la famosa 'mosca'
dons això que TV3 està emetent la sèrie ventdelplà sense la nomenada mosca!!!
es un error d'ells ? això no sol passar
espero que durant l'emissió de les sèries no emetin la mosca
es un error d'ells ? això no sol passar
espero que durant l'emissió de les sèries no emetin la mosca
-
Re: TV3 emet la sèrie ventdelplà sense la famosa 'mosca'
Poc a durat , per un cop els que graveu ventdelplà no hi ha mosca , ni suposo que han posat els rètols
em confirmareu si hagut rètols banners de publicitat ? aquests que toquen molt els nassos ?
em confirmareu si hagut rètols banners de publicitat ? aquests que toquen molt els nassos ?
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
"Ventdelplà" s'ha emès sencer sense mosca, ni rètols, ni icones d'edat ni subtitulació... Res.
La veritat és que es disfruta més així. Però ha estat un error que han tingut des del 30 minuts, ha desaparegut la imatge i ha quedat en negre amb un petit quadrat blanc a la part superior esquerra. Quan han tornat ja ho han fet sense logo, i fins ara.
Salut!
Gerard
La veritat és que es disfruta més així. Però ha estat un error que han tingut des del 30 minuts, ha desaparegut la imatge i ha quedat en negre amb un petit quadrat blanc a la part superior esquerra. Quan han tornat ja ho han fet sense logo, i fins ara.
Salut!
Gerard

-
Dons conserveu aquest capítol per que crec que és l'únic que TV3 ha emès desde que han implantat tota la merda aquesta dels rètols toca collons , que posin les icones de subtítulació i edat bé això desapareix al pocs segons ,
en canvi el cor de la ciutat ho manté tota la emissió i això cansa , té collons la cosa , per molt que ens queixem , no farem res , i jo em continuaré queixan al 5430 fins que facin alguna cosa i ens respecti a tots els espectadors que som nosaltres.
en canvi el cor de la ciutat ho manté tota la emissió i això cansa , té collons la cosa , per molt que ens queixem , no farem res , i jo em continuaré queixan al 5430 fins que facin alguna cosa i ens respecti a tots els espectadors que som nosaltres.
-
Comapny dons conserva aquest capítol únic que han emès per TV3huGas.cat ha escrit:"Ventdelplà" s'ha emès sencer sense mosca, ni rètols, ni icones d'edat ni subtitulació... Res.
Salut!
Gerard
A part d'això si estas capturant la sèrie per TV3 , jo la gravaria al vespre , ja et dic cada vegada TV3 s'estàn comportant com uns porc maleïts , cada vegada dóna mès fàstic de veure alguna sèrie o pel.lícula , no es pot gravar res en condicions , ni documentals, ni el documental de paissatge favorit de catalunya que es bonic i amb els rètols espatllen tot , ho fan expressament.
de moment el 300 estàn respectant , però ja vorem per quan temps , avans ( tele5estrellas ) han respectat sense rètols i publicitat i de cop s'ha tornat una cadena fastigosa que ja no miro
Bé es un suggeriment que et dóno , tant de bo poguessim fer alguna cosa , però el que fan es una falta de respete com diu arakelov
SALUT!!!!
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Sí, però ara no el reemeten al 300, oi?
Una opció seria que si ara que ve TV3HD i els capítols també s'emeten per allà, com a mínim la versió en HD seria sense rètols i tot plegat.
Salut!
Gerard
Una opció seria que si ara que ve TV3HD i els capítols també s'emeten per allà, com a mínim la versió en HD seria sense rètols i tot plegat.
Salut!
Gerard

-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
I si el canal HD és com el d'abans el logo ocuparà mitja pantalla XD