Coi!, que me'l vull baixar.
Moderador: Petiso
Pots posar una captura de pantalla d'això que dius?Ermesenda ha escrit:Jo ja no sé què més hem pot passar però resulta que he clicat el DVD en ISO i, en comptes de posar-se a "tràfico" se m'ha posat a "compartidos". Com dimonis se suposa que estic compartint una cosa que ni tan sols se m'ha baixat. Ep!, i que no apareix ni per casualitat a "tráfico"![]()
Coi!, que me'l vull baixar.
Hola Ermesenda, quan clicas un link i "no pasa rés", no et surt a tràfic (a mi a vegades també em pasa no sé si he baixat una cosa o no) el que miro és en la pestanya "servidors" que em dona informació del servidor que estic connectat, de quan ha acabat un arxiu de baixar i també diu ohhhhh quan un arxiu ja l'he baixat.Ermesenda ha escrit:D'això ... ehem ... resulta que ja el tenia. Estic fatal
Jo et puc passar l'àudio si vols descarregar el HD i fer el muntatge.gosset.inofensiu ha escrit:Bona nit. Reprenc el fil (ara que el Barça va cap a la devallada..) per veure si seria possible trobar aquest partit en HD. Al Youtube hi és, però amb audio en espanyol (insofrible de Canal+). Alguna idea? Merci i força Barça malgrat les penúries dels últims dies....