grottewoord ha escrit:Acabo de descobir Totsrucs (sembla que és just el que necessito!!!) buscant un programa de TV3 que m'interessa moltíssim: "Xina: Vota per mi, sisplau". M'he descarregat i instal·lat l'Emule i m'he posat a baixar el video, però no sembla que avanci gaire. Si us plau, teniu algun tutorial del Emule, ben clar per a una ruqueta com jo? Fins ara només tinc una mica d'experiència amb Bittorrent.
Doncs benvinguda, i esperem poder-te ajudar !
grottewoord ha escrit:1. Sé que tinc un port obert que faig servir pels torrents: el puc fer servir per a l'Emule? Si és així, on el poso, a TCP o UDP, o als dos? De moment tinc posats els que m'ha suggerit el programa.
Millor si n'obres uns altres. Si no pots .... pots fer servir els mateixos, sempre que tinguis el BT tancat. De fet, es recomanable que tinguis un o l'altre (mai els dos junts).
grottewoord ha escrit:2. N'hi ha prou amb un port, o són imprescindibles tots dos? Si me'n calen dos ho tinc una mica cru...
Amb el TCP ni hauria prou, si poden ser els dos TCP i UDP millor. No pots obrir mes ports ?
grottewoord ha escrit:3. Si tot funciona, com sabré que la descàrrega ha acabat amb èxit?
La barra del costat del nom, en comptes de blau (o vermell) serà TOTS de colro verd.
grottewoord ha escrit:Perdoneu tantíssima ignorància, però hi ha un primer dia per a tot, inclús per a les bones coses...

Res a perdonar, tots hem començat algun dia.
Per l'emule, s'ha de tindre paciencia, ja que sol anar mes lent que altres programes. Per un funcionament millor, has de tindre la red KAD activada, i a poder ser ID alta (ports oberts).
Per cert, te moc el fil a servei tècnic, que hi encaixa millor
Adéu !