One Piece, tornem-hi.
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
One Piece, tornem-hi.
Doncs a partir del dia 15 faran capítols nous de "One Piece".
La sèrie "era" del Petiso, però la passada temporada me la va delegar quedant ell com a suplent, encara que per problemes anteneros va acabar sent ell qui la va fer un altre cop...
Vaja, que m'apunto com a capturador, però si el Petiso vol recuperar la trona, cap problema.
Com a temporades anteriors, TDTRip en català i prou, això de canviar les característiques a mitja "release" no m'agrada : P
Algun suplent?
La sèrie "era" del Petiso, però la passada temporada me la va delegar quedant ell com a suplent, encara que per problemes anteneros va acabar sent ell qui la va fer un altre cop...
Vaja, que m'apunto com a capturador, però si el Petiso vol recuperar la trona, cap problema.
Com a temporades anteriors, TDTRip en català i prou, això de canviar les característiques a mitja "release" no m'agrada : P
Algun suplent?

Re: One Piece, tornem-hi.
Jo també m'apunto! L'altre dia just ho comentavem amb en Petiso. Que raro que no ho fessin just quan van arribar al 290 i ara facin esperar 3 setmanes pels nous...
Jo també m'apunto de suplent!
Tot i que a veure si ho faran a la tarda-vespre o al migdia
Tot i que a veure si ho faran a la tarda-vespre o al migdia

Ja surt a la programació de TV3, comença el dia 15 a les 19:40 de la tarda amb el capítol 291.
Han esperat que el K3 analògic arribes al 290, perquè així la gent que ho veu per analògic no se'n perdes cap, ja que de vegades per analògic no es pot veure ja que fan bàsquet o altres coses i per això la diferència de capítols.
Han esperat que el K3 analògic arribes al 290, perquè així la gent que ho veu per analògic no se'n perdes cap, ja que de vegades per analògic no es pot veure ja que fan bàsquet o altres coses i per això la diferència de capítols.
Doncs si t'apeteix, tota teva ayu, jo em quedo de suplent.
Sinó, pos ja me'n encarregaria jo.
Adéu !
Sinó, pos ja me'n encarregaria jo.
Adéu !

-
Gravat, suposo.
Però avui no podré comprovar les gravacions, si vols fer-ho tu per avançar i tal, endavant!
Però avui no podré comprovar les gravacions, si vols fer-ho tu per avançar i tal, endavant!

-
Hola!
A partir d'aquest diumenge a les 12.00 tornen a emetre One Piece, capítols nous. Faran cada diumenge 2 capítols.
Bé, més que res per tornar a cridar a gent per seguir el projecte : P
I bé, que últimament vaig força de cul i no tinc temps per res (encara tinc pendents força capítols de blue dragon...), així que estaria bé tenir algun suplent eficient : P Jo intentaré portar-la al dia (i anar avançant el que tinc endarrerit), però tal i com em van les coses no garanteixo res...
Merci per tot :*
A partir d'aquest diumenge a les 12.00 tornen a emetre One Piece, capítols nous. Faran cada diumenge 2 capítols.
Bé, més que res per tornar a cridar a gent per seguir el projecte : P
I bé, que últimament vaig força de cul i no tinc temps per res (encara tinc pendents força capítols de blue dragon...), així que estaria bé tenir algun suplent eficient : P Jo intentaré portar-la al dia (i anar avançant el que tinc endarrerit), però tal i com em van les coses no garanteixo res...
Merci per tot :*

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Compta amb mi per la suplencia, pero per poder publicar ho tinc un pel negre. Tinc un fotimer de feina endarrerida per la que no trobo el moment de poder enllestir-la.
Salut a tothom
Salut a tothom

Jo també ho continuaré gravant i si te'n falla algun cap problema per fer-lo. 

-
cof cof... me n'he oblidat completament...
Qui tingui els capítols d'avui... tots seus : P (digueu algo XD)
Qui tingui els capítols d'avui... tots seus : P (digueu algo XD)

Jo tinc el primer i el segon em falta un tros del final... no sé perquè la gravació s'ha parat, això que havia d'estar gravant fins més tard.
Una pregunta ara els capítols com els voleu penja?
Perquè falta el pròxim del capítol del primer, i el resum del capítol anterior que es fa en el segon.
A més, emeten només un cop l'opening i, l'ending posen l'últim de la sèrie ja que tots aquests capítols a la VO no n'hi ha.
Una pregunta ara els capítols com els voleu penja?
Perquè falta el pròxim del capítol del primer, i el resum del capítol anterior que es fa en el segon.
A més, emeten només un cop l'opening i, l'ending posen l'últim de la sèrie ja que tots aquests capítols a la VO no n'hi ha.
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Jo no he pogut capturar res aquest cap de setmana
He estat fora, i sembla ser que fecsa-endesa va fer de les seves el divendres a la nit, aixi que ni conan, ni one piece, ni res de res
Salut a tothom

He estat fora, i sembla ser que fecsa-endesa va fer de les seves el divendres a la nit, aixi que ni conan, ni one piece, ni res de res

Salut a tothom