Penjat fílmic
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: Penjat fílmic
SíOliana ha escrit:Hi ha dues E?

Nojavinglish ha escrit:La S?

A _ E _ I E
No hi ha: O, T, R, U, S

Moltes gràcies!
Vaig ben perdut... o no...
La M i la L
(Amelie)

La M i la L

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Vas molt ben encaminat. Aquesta la vaig proposar a fotogrames, però aquí em sembla que no havia sortit (o ja no me'n recordo ni tampoc l'hi vaig saber trobar, espero que no sigui repetida i si fos així doncs espero que ja em perdonareu)r5004 ha escrit:Vaig ben perdut... o no...![]()
La M i la L(Amelie)

AMÉLIE

Moltes gràcies!
Títol en català
_ _ _ / _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ /_ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _, / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _
Quina feinada a posar _ i / !!!
_ _ _ / _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ /_ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _, / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _
Quina feinada a posar _ i / !!!

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Títol en català
_ _ _ / _ L / _ _ _ / _ A / _ _ L _ _ _ / _ A _ _ _ /_ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ L / _ _ _ _, / _ _ _ _ / _ A _ / _ _ / _ A / _ _ _ A _ / A / _ _ _ _ _ _ _ A _
No hi ha: Ç
_ _ _ / _ L / _ _ _ / _ A / _ _ L _ _ _ / _ A _ _ _ /_ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ L / _ _ _ _, / _ _ _ _ / _ A _ / _ _ / _ A / _ _ _ A _ / A / _ _ _ _ _ _ _ A _

-
Títol en català
_ _ _ / E L / _ _ E / _ A / _ _ L _ _ _ / _ A _ E _ /_ E M _ _ E / _ _ _ _ E / E L / _ E _ E, / _ E _ _ / M A _ / _ _ / _ A / _ _ _ A _ / A / _ _ E _ _ _ _ A _
_ _ _ / E L / _ _ E / _ A / _ _ L _ _ _ / _ A _ E _ /_ E M _ _ E / _ _ _ _ E / E L / _ E _ E, / _ E _ _ / M A _ / _ _ / _ A / _ _ _ A _ / A / _ _ E _ _ _ _ A _

-