Per els experts caratuladors: com feu les vostres caràtules?
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Per els experts caratuladors: com feu les vostres caràtules?
Bones! Em volia iniciar en aquest món de les caràtules, però m'agradaria saber quin programa utilitzeu (photoshop, illustrator, fireworks).
I també quines són les mides que fan el dvd?
També proposo que si hi hagues algu que volgues fer caràtules pe'ls diferents programes i sèries que anem penjant que ho faci saber!!
I també quines són les mides que fan el dvd?
També proposo que si hi hagues algu que volgues fer caràtules pe'ls diferents programes i sèries que anem penjant que ho faci saber!!
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
- Entrades: 269
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
- Ubicació: Dins d'un got
Efectivament, amb el photoshop va molt bé, per fer-te la vida més fàcil, hi ha plantilles com aquestes: Plantilla .psd o aquesta Plantilla jpg
I si busques una mica amb el google, en trobaràs més, així com manuals i ajudes per millorar les caràtules, i per tenir idees noves.
Vinga, adéu!
I si busques una mica amb el google, en trobaràs més, així com manuals i ajudes per millorar les caràtules, i per tenir idees noves.
Vinga, adéu!
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Photoshop a mort
Totes les caràtules que he fet les he fetes així. Les mides en centímetres són les que són, ara bé, jo les faig a 1613x1073 píxels i impresses queden molt bé. Després tinc les caràtules de capses especials (capses per a 4 i 5 DVDs) que les faig a 1654x1073 píxels.
Si voleu us puc fer caràtules de sèries de les quals hi hagi caràtula anglesa a bona resolució o de les quals es tinguin imatges prous grans. Per traduir caràtules i adaptar-les el que sigui, ja tinc força experiència (a punt estic de fer les 100 caràtules), ara bé, per crear-ne de zero estic ben peix...

Si voleu us puc fer caràtules de sèries de les quals hi hagi caràtula anglesa a bona resolució o de les quals es tinguin imatges prous grans. Per traduir caràtules i adaptar-les el que sigui, ja tinc força experiència (a punt estic de fer les 100 caràtules), ara bé, per crear-ne de zero estic ben peix...
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Merci per les respostes i per les plantilles!Txus ha escrit:Photoshop a mortTotes les caràtules que he fet les he fetes així. Les mides en centímetres són les que són, ara bé, jo les faig a 1613x1073 píxels i impresses queden molt bé. Després tinc les caràtules de capses especials (capses per a 4 i 5 DVDs) que les faig a 1654x1073 píxels.
Si vols Txus buscaré caràtules de sèries com Herois, Fiscal Chase, etc... i te les passo!