[PET] El programa El Club de albert Om del dia 13 de juliol
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 13
- Membre des de: dg. juny 17, 2007 17:57
- Status: Desconnectat
[PET] El programa El Club de albert Om del dia 13 de juliol
Holas!
M'agradaria que algu capturés el programa El Club del dia 13 de juliol, si no es molestia, en qualitat tdt si es possible...
Es k a mes a mes, crec k hi surtiré entre el public i m'agradaria que algu el capturés si potser...grasies...xd
P.D. Ja se que es absurd demanar aixo, pero es l'unic favor que us demanare.....
es que amb cinta VHS queda fatal.
M'agradaria que algu capturés el programa El Club del dia 13 de juliol, si no es molestia, en qualitat tdt si es possible...
Es k a mes a mes, crec k hi surtiré entre el public i m'agradaria que algu el capturés si potser...grasies...xd
P.D. Ja se que es absurd demanar aixo, pero es l'unic favor que us demanare.....
es que amb cinta VHS queda fatal.
Clow
-
-
El programa El Club del Albert Om del dia 12 de juliol
Al final em van trucar uns dies despres d obrir aquest post..amb van dir que el dia 12, era l'ultim programa abans d vacances..i rectifico el dia 13 juliol no hi vaig per que no hi ha programa..si no que el dia k hi vaig es avui 12 de Juliol i Ayu i Hugas.cat, siusplau..parleu entre vosaltres..per veure ki el captura i ki fa d suplent d l'altre per si un falla o no s'en recorda d capturarlo..Ah i Hugas.cat, no importa el tamany..encara que ocupi mes de 700 mb no passa res...per que aleshores ho grabaria en un dvd. I siusplau, gracies per ajudarme a capturarlo..menys mal que us aviso a temps..per que jo a part d no tenir capturadora tdt, amb format VHS, la cualitat es molt dolenta i m'agradaria k fos bona la cualitat..almenys en imatge.
Ah i per si us oblidesiu teniu la reemisio de la matinada...espero que no us oblideu..Ah i quan ho tingueu capturat, m'aviseu per missatge privat.
Ayu i Hugas.cat, sou els capturadors del programa...si voleu aviseu algun moderador mes per que us ajudi a capturarlo i a muntarlo per si el Hugas.cat li fallés al capturarlo...vinga grasies i fins un altre.dew
Ah i per si us oblidesiu teniu la reemisio de la matinada...espero que no us oblideu..Ah i quan ho tingueu capturat, m'aviseu per missatge privat.
Ayu i Hugas.cat, sou els capturadors del programa...si voleu aviseu algun moderador mes per que us ajudi a capturarlo i a muntarlo per si el Hugas.cat li fallés al capturarlo...vinga grasies i fins un altre.dew
Clow
-
Moltisimes grasies xordi...gracies per ajudarme, a capturarlo..xordi si pugues ser snse anuncis.. i et torno a donar les gracies...k sigui cualitat tdt i mes igual el tamany k ocupi..mentres ho pugui grabarho en un dvd verge..mes igual el tamany...
vinga moltisimes grasies d nou.
vinga moltisimes grasies d nou.

Clow
-
Grasies...
xordi siusplau el podries fer en format dvd..per que tinc una amiga k m'acompanyat a tv3 i el seu dvd d sobretaula no llegeix el format dvix...nomes llegeix el format d les pelicules en dvd...ho podries fer-ho?
grasies

xordi siusplau el podries fer en format dvd..per que tinc una amiga k m'acompanyat a tv3 i el seu dvd d sobretaula no llegeix el format dvix...nomes llegeix el format d les pelicules en dvd...ho podries fer-ho?
grasies

Clow