anluna ha escrit:Bona nit, ja tinc descarregat el 4x18 i el4x19, descarregant 4x20. Moltes gracies Sandrucheta!!!!!
Ei holaa!!!
Ja està el 4x20 en llançament

Moderador: Petiso
anluna ha escrit:Bona nit, ja tinc descarregat el 4x18 i el4x19, descarregant 4x20. Moltes gracies Sandrucheta!!!!!
Bon solejat dissabte !!!!sandrucheta ha escrit: Ei holaa!!!
Ja està el 4x20 en llançamentI es tot gràcies a l'arakelov que ens va explicar com fer-ho per anar més ràpid!!
Ei holaa!anluna ha escrit:Bon solejat dissabte !!!!sandrucheta ha escrit: Ei holaa!!!
Ja està el 4x20 en llançamentI es tot gràcies a l'arakelov que ens va explicar com fer-ho per anar més ràpid!!
El 4x20 ja el tinc descarregat, si que va ràpid si així la cosa. ¿Podries compartir el 4x21?
Moltes gracies Sandrucheta![]()
![]()
![]()
Que ja no et baixes el 4x19??LoFt ha escrit:boooooon diaaaaaa
jo estik akabant de completar la t2
Anlunita pots posar en mode llançament el 2x03,2x04,2x05,2x07 i 2x08 i ferme lo de establecer puesto,plis?
no se pq,pero ultimament no puk tibarte tant,hem costa moltissim
^^
acies
kuan akabi amb akest episodis seguirem amb la t4
salut
Bon dia sandrucheta pues ara no et veig.....no se si em torna a pasar lo de fa unes semanes o es que s'ha t'ha desconectat. Si estas conectada miraré de reinciar a veure.sandrucheta ha escrit: Ei holaa!
Penjat el 21 en llançament
T'acabo de donar slot. El tenia asignat la Naroatna. Quan veig molta gent de TotRocs miro de canviar l'slot cada dos o tres. Perque tothom descarregui.LoFt ha escrit:boooooon diaaaaaa
jo estik akabant de completar la t2
Anlunita pots posar en mode llançament el 2x03,2x04,2x05,2x07 i 2x08 i ferme lo de establecer puesto,plis?
no se pq,pero ultimament no puk tibarte tant,hem costa moltissim
^^
acies
kuan akabi amb akest episodis seguirem amb la t4
salut
LoFt ha escrit:
aneu preparant el 4x23 i el 4x24 plis
sandrucheta ha escrit:LoFt ha escrit:
Ei holaa!!
Preparats tots dos, només esperant la frase correcta
Ei holaaa!!!!LoFt ha escrit:Bon diaaaaaaaasandrucheta ha escrit:Ei holaa!!LoFt ha escrit:
Preparats tots dos, només esperant la frase correcta
4x22 descarregat
4x23 en procés
ole ole
![]()
Sandru pots posar.lu en mode llançament....acies
Salut
anluna ha escrit:Bon dia a tothom.
Ja veig Loft que m'has atrapat, com tens slot i deixo compartint has anat rapidAra ja saps continua compartint perque la resta tb tinguin fonts.
Gracies a Sandrucheta estem descarregant la 4ª temp sense ella seria imposible. Jo tb estic descarregant el 4x23, la resta descarregants.![]()
![]()