Ho acabo de sentir al Club de l'Albert Om i ha confirmat que TV3 retransmetrà la rua i la festa al Camp Nou. Si algú ho pot capturar, x tenir guardat aquests dies tan memorables del Barcelonisme.
Moltes gràcies
Rua + festa Champions 28-5-09 TV3 passades les 6 de la tarda
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
- Status: Desconnectat
Re: Rua + festa Champions 28-5-09 TV3 passades les 6 de la tarda
Si ho fan per TV3, jo ho tinc programat de 6 a 9 del vespre, si es passen no sé si podré continuar gravant..
-
Autor del tema - Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Moltes gràcies, no se si ho podràs modificar, desconec com van aquestes coses per programar-ho i que es grabi, xò segur que la festa del Camp Nou començarà passades les 9. Segons el programa oficial, 18:45 comença a drassanes i passades les 9 arribaran al Camp Nou. El que desconec per complert, com ho anirà fent TV3 xq no han donat més detalls que el que ho donaran tot.
Si ho poguessis modificar per assegurar que puguis capurar la part del Cam Nou...
Un cop més, gràcies!
Si ho poguessis modificar per assegurar que puguis capurar la part del Cam Nou...
Un cop més, gràcies!
-
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. maig 29, 2009 15:51
estaria be que pogessiu fer la captura de les festa de la champions de Tv3 o Barça TV. per tenir un record. pero vec que va durar massa. estaria be nomes lo del camp nou!
gracies i seguiu així. sou uns cracks!
gracies i seguiu així. sou uns cracks!
De Barça TV no vaig poder capturar només TV3, ho penjaré separat La Rua i la celebració al Camp Nou.