Hola a tots,
Mai faig cas dels e-mails que s'envien a moltes persones, directament els borro sense ni tan sols mirar-los perquè solen ser rucades; però amb aquest no ho he fet, se m'ha encongit el cor en veure aquesta nena de 3 anys i mig segrestada. He cregut que a part de tormar a enviar el mail als meus contactes estaria bé pujar la foto de la nena al meu servidor i posar el missatge a la vostra pàgina per si algú la localitza (a ella o al cotxe). La nena es diu Elise i medeix 97cm, corpulencia normal, mitja melena, ulls marrons; porta un pantaló de roba negra, botes, una parka amb caputxa i una armilla de llana gris i negra. El fet va succeir a Arlés (sur de França) el 19/04/09; els segrestadors eren dos homes y una dona que viatjaven en un Renault Modus matrícula 399 ABD 76 (color beige o marró).

AQUEST ÉS EL MISSATGE ORIGINAL:
Aujourd'hui vers midi Elise âgée de trois ans et demi a été enlevée à Arles (13) par deux hommes et une femme qui ont agressé le père avec qui elle se promenait.
Les ravisseurs ont pris la fuite à bord d'un véhicule Renauld Modus immatriculée 399 ABD 76 (couleur beige ou marron).
Elise mesure 97 cm, de corpulence normale, cheveux mi-longs, châtain clair, a des yeux marrons.
Elle porte un pantalon de toile noire, des chaussures montantes, un gilet de laine gris et noir et une parka à capuche .
SI VOUS LOCALISEZ L'ENFANT OU LES SUSPECTS, N'INTERVENEZ PAS VOUS-MEME MAIS APPELEZ LA POLICE : 0805 200 200
Faites passer se message svp.merci Sylvia76
-----------------------------------------------------------------------------------
..si algú la localitzés que es posi en contacte amb els mossos d'esquadra perquè es creu que hagin pogut passar la frontera.
gràcies,
POL
PS: Fets com aquest et deixen una rabia, una angunia i una impotència que només et queda pensar que algún dia la justicia s'encarreguerà d'aquests mal parits segrestadors que l'únic que es mereixen es la mort!.