1er. - La Noemí Rubio és de sang culé i li agrada jugar a futbol, i va fitxar per l'únic equip de la ciutat que la volia, el Real Club Deportivo Español, per així poder jugar al futbol i guanyar-se les garrofes (clar i català). A la seva vida privada quan no trevalla (fora del Español), pot fer el que li vingui en gana; jo quan surto de la feina no hi tinc CAP vincle amb la meva empresa; només faltaria que una culé es tingués que reprimir perquè te un contracte amb un altre club.
2on. - És... REAL CLUB DEPORTIVO ESPAÑOL, i sempre ha estat així, estem a Catalunya, una nació que res te a veure amb España; ..per tan, ESPAÑOL va amb "Ñ" doncs no es digne de portar la "NY" catalana.
Una mica d'historia perica:
Fundado en 1900.Con el nombre de Sociedad Española de Football. En 1912 el Rey Alfonso XIII, concede el titulo de real al club. En 1909 el club pasaba a llamarse Club Deportivo Español.
I d'aquesta imatge fa molt poc ESCUDO DE LA UEFA 1987-88:
http://www.fuerzaperica.com/media/galer ... a-9299.jpg
"ESCUDO BORDADO DEL AÑO 1988, (LA CAMPAÑA DE LA UEFA), ESTE ES EL ESCUDO QUE A PARTIR DE 1912 LLEVO EL CLUB CUANDO EL 25 DE ABRIL DE ESE AÑO SE LE OTROGÓ EL TITULO DE REAL, SE INCLINARON LAS LINEAS AZULES Y SE INSCRIBIÓ EL NOMBRE DENTRO DEL CIRCULO, HUBO VARIANTES EN EL TAMAÑO DE LA CORONA O DEL CIRCULO, PERO SIEMPRE EL MISMO ESCUDO.PRECIOSO Y REAL"
3er. - Res te a veure la rivalitat "Barça - R. Madrid" amb "Barça - EspaÑol", vage que està a anys llum una de l'altre.
4art. - Imaginem que el Barça fitxa Casillas, i fa el mateix que la Noemí Rubio però vestit del Madrid celebrant la victoria del Madrid a una copa del rei; estic segur que el FC Barcelona no li diria res de res; ..només faltaria!

Tot i això; quan veia jugar el EspaÑol (un equip petit de la ciutat), sempre em deia: "pobrisons, ..a veure si guanyen i se salven, ..a veure si guanyen i passen la següent eliminatoria europea" sí això ho deia jo, un culé independentista; ..però vist lo vist, ara només vull que perdeu i si baixeu a segona millor!

punt!
POL