Grans videos del Youtube
Re: Grans videos del Youtube
"Boig per tu" per fer un "You'll never walk alone"?. Doncs l'Arús ja ho havia fet
I jo hi afegeria ... pell de gallina. Quina cintura!, quin canvi de mans!. Si us plau!
Els bords del Youtube van treure de la llista un altre vídeo genial però amb la cançó "I believe I can fly". Espectacular!.
Els bords del Youtube van treure de la llista un altre vídeo genial però amb la cançó "I believe I can fly". Espectacular!.
Això no es basquet, és coreografia...dansa...màgia...
I pantalons curts i no els ridículs d'ara que porten els jugadors de basquet i futbol.
I pantalons curts i no els ridículs d'ara que porten els jugadors de basquet i futbol.
Salut i sort

Això és el que, els de trànsit, en diuen un punt negre... i jo en dic desballestament de cotxes aka "xatarreria".javinglish ha escrit:Trata de arrancarlo pararlo por Dios....
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Persecució a ritme de Benny Hill

Aquest potser no és un gran vídeo del youtube però m'ha semblat genial
Per mi sí que és un gran vídeo del Youtube, la llàstima és que tot això segur que és veritat. Aquestes "errades" no les recordo, però n'he sentit més d'una i de dues als TN. Una altra cosa és que al Crackòvia, Polònia, Apm?... apareguin aquestes coses, però als informatius sí que no. Falten més filòlegs (de llengua catalana) a TvC, o que facin treballar els que tenen.Ermesenda ha escrit:Aquest potser no és un gran vídeo del youtube però m'ha semblat genial
Em sembla que no he fet cap falta ortogràfica.

Jo he vist que al final del vídeo hi posen les dates i els programes en que s'han emès els errors.
I sí que se'n senten molts, sí. Potser hauríem d'agafar paper i boli i enviar-ho a aquesta gent perquè en facin un altre
I sí que se'n senten molts, sí. Potser hauríem d'agafar paper i boli i enviar-ho a aquesta gent perquè en facin un altre