Selectivitat matemàtiques 2007
-
Autor del tema - Entrades: 1064
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
- Ubicació: Girona
- Status: Desconnectat
tel transcric en un moment xD
questio 1
troba equacio del pla perpendicular a la recta r: x+y+z=1 / 2x+y=3 (interseccio de plans) que passa per l'origen de coordenades
la 2 analitzar la grafica d'una derivada, aixi que res xD
3.- calculeu els valors del parametre a diferent a 0 que fan que les tangents a la cobra y=ax^4 + 2ax^3 -ax +1512 en els punts d'inflexió siguin perpendiculars
4.- trobeu els punts de la recta r:x-1=y+x=z que equidisten dels plans p1:4x-3z-1=0 i p2:3x+4y-1=0
aixo les questions que representa que son facils xD 2 punts cada una, nomes savien de fer 3.
5.- un magatzem te forma de prisma recte de base quadrada i un volum de 768m^3. se sap que la perdua de calor a traves de les parets laterals val 100 unitats per m^2, mentre que pel sostre 300 unitats/m^2. la perdua de calor pel sòl es negligible. calcula dimensions pq pèrdua de calor minima
6.- a lespai es consideren els tres plans dequacions p1:x+2y+z=1, p2:px+y+pz=1 i p3:px+y+2z=1, on p es un parametre real.
esbrina per quins valors de p els tres plans es tallen en un unic punt. trobeu aquest punt per p=1.
hi ha algun valor de p que faci que la interseccio comuna sigui una recta?
trobeu la posicio relativa dels tres plans per p=1/2
4 punts per problema, nomes savia de fer 1
questio 1
troba equacio del pla perpendicular a la recta r: x+y+z=1 / 2x+y=3 (interseccio de plans) que passa per l'origen de coordenades
la 2 analitzar la grafica d'una derivada, aixi que res xD
3.- calculeu els valors del parametre a diferent a 0 que fan que les tangents a la cobra y=ax^4 + 2ax^3 -ax +1512 en els punts d'inflexió siguin perpendiculars
4.- trobeu els punts de la recta r:x-1=y+x=z que equidisten dels plans p1:4x-3z-1=0 i p2:3x+4y-1=0
aixo les questions que representa que son facils xD 2 punts cada una, nomes savien de fer 3.
5.- un magatzem te forma de prisma recte de base quadrada i un volum de 768m^3. se sap que la perdua de calor a traves de les parets laterals val 100 unitats per m^2, mentre que pel sostre 300 unitats/m^2. la perdua de calor pel sòl es negligible. calcula dimensions pq pèrdua de calor minima
6.- a lespai es consideren els tres plans dequacions p1:x+2y+z=1, p2:px+y+pz=1 i p3:px+y+2z=1, on p es un parametre real.
esbrina per quins valors de p els tres plans es tallen en un unic punt. trobeu aquest punt per p=1.
hi ha algun valor de p que faci que la interseccio comuna sigui una recta?
trobeu la posicio relativa dels tres plans per p=1/2
4 punts per problema, nomes savia de fer 1
-
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. maig 11, 2007 14:57
- Ubicació: A la frontera entre St Martí i Poble Nou
- Status: Desconnectat
mmm jo vaig fer la selectivitat.... osti, fa 32 anys!lauriqui ha escrit:mmm jo vaig fer la selectivitat.... osti, fa 3 anys! O_O Era més o menys com aquest examen, tot i que diria que ens va entrar alguna cosa d'optimització? Pot ser? Joer ja n'hi me'n recordo xD
Era més o menys com aquest examen? Pot ser? Joer ja n'hi me'n recordo.
Mirant les preguntes he descobert que ja he oblidat gairebé tot el que savia de mates i només recordo el que ensenyo a primària.
Em sap molt de greu perque jo vaig començar engenyeria i les mates les feia mirant les pelis de la tele de tant fàcils com erem per mi.
"De cada deu persones que veuen televisió,... cinc...
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta