[Projecte] El fugitiu (1993) - Pel·lícula
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
[Projecte] El fugitiu (1993) - Pel·lícula
Dissabte 18-4-2009
De 15:40h a 17:55 h, a TV3
EL FUGITIU (The fugitive)
Idioma versió original: anglès
Produció: Warner Bros, 1993 (Estats Units)
Direcció: Andrew Davis / Durada: 129 minuts
Guió: Jeb Stuart i David Twohy, basat en la sèrie de TV de Roy Huggins
Fotografia: Michael Chapman (color)
Música: James Newton Howard
Intèrprets: Harrison Ford (Richard Kimble), Tommy Lee (Samuel Gerard), Sela Ward (Helen Kimble), Julianne Moore (Anne Eastman), Joe Pantoliano (Cosmo Renfro), Andreas Katsulas (Sykes)
El cirurgià Richard Kimble és acusat i condemnat injustament per l¿assassinat de la seva esposa. Aprofitant un accident durant un trasllat, Kimble s¿escapa i es posa a buscar l¿assassí pel seu compte. Però la policia el persegueix per tornar-lo a tancar entre reixes.
Capturador/Muntador: r5004
Suplents: aliga, spk2010, oliana, .................
De 15:40h a 17:55 h, a TV3
EL FUGITIU (The fugitive)
Idioma versió original: anglès
Produció: Warner Bros, 1993 (Estats Units)
Direcció: Andrew Davis / Durada: 129 minuts
Guió: Jeb Stuart i David Twohy, basat en la sèrie de TV de Roy Huggins
Fotografia: Michael Chapman (color)
Música: James Newton Howard
Intèrprets: Harrison Ford (Richard Kimble), Tommy Lee (Samuel Gerard), Sela Ward (Helen Kimble), Julianne Moore (Anne Eastman), Joe Pantoliano (Cosmo Renfro), Andreas Katsulas (Sykes)
El cirurgià Richard Kimble és acusat i condemnat injustament per l¿assassinat de la seva esposa. Aprofitant un accident durant un trasllat, Kimble s¿escapa i es posa a buscar l¿assassí pel seu compte. Però la policia el persegueix per tornar-lo a tancar entre reixes.
Capturador/Muntador: r5004
Suplents: aliga, spk2010, oliana, .................
Re: [Projecte] El fugitiu (1993) - Pel·lícula
Si us sembla la puc muntar jo que tinc el dvd.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Suplent, i "extractor" de subs (si n'hi han)
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
r5004, si et cal, ho tinc sense errors 

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
Gràcies, però no em cal... la peli ja la tinc muntada, anar a dormir a 2/4 de 3 havia de tenir alguna cosa bona.spk2010 ha escrit:r5004, si et cal, ho tinc sense errors

I per variar, a la captura hi tenia un error, però utilitzant l'àudio en Vo ho he pogut dissimular bastant bé.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
"... Llavors el diable en tingué enveja i inventà la (mala) cobertura..." 

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Jo, ademes de tenir un petit tall, el que he vist es que han tallat un dialeg amb els anuncis
Salut a tothom

Salut a tothom

En els moments d'inspiració em surten aquestes "xurrades"... Tot i que ja fa temps que tinc aquesta frase com a firma... a veure si em ve un altre moment d'aquests i puc canviar-ho.Oliana ha escrit:"... Llavors el diable en tingué enveja i inventà la (mala) cobertura..."
Vols dir quan comencen els anuncis, oi? Quan el Marshal Samuel Gerard (Tommy Lee Jones) parla i el volum es va desinflant?aliga ha escrit:Jo, ademes de tenir un petit tall, el que he vist es que han tallat un dialeg amb els anuncis![]()
Salut a tothom