Inclous la fórmula d'abans?
Moderadors: xordi, Ripejadors
Per a mi, la millor opccio seria deixar l'AC3 a 384kbps, però no incloure-hi la pista en stereo. Penseu que qui no tingui decodificador Dolby, ja ho sentira en stereo.Oliana ha escrit:El dolby 5.1 és a 384 kbps. El puc deixar tal qual o rebaixar-lo a 320, però aquest em sembla que el deixo tal qual.
Ja no es reprèn. El Button l'han donat com a guanyador... Quin timo de carrera pels aficionats a la F1...conradtgn ha escrit:Atenció al GP d'avui que es pot allargar fins més de dues hores per culpa de la suspensió de la cursa pel diluvi. S'intentarà reprendre la sortida en 20 min. (poc probable).
EDITO: Es reprendrà en 15 min.
Jo el tinc tot i sense errors. Si vols ja el faig jo. L'única cosa és que l'altre dia van fer un anunci abans de fer la carrera, i va ser el punt idoni per tallar i separar la PRÈVIA de la CARRERA. Però avui l'han fet d'un tirón, i no sé per on el tinc que separar...Messi20 ha escrit:Oliana, en quina hora a començat la F1? Jo tinc apartir de les 11:15, i pel que vec ja havia començat![]()
Mira't la teva captura avere com ho tens..Gràcies.
a10!
L'estic comprimint tot junt. Després amb el VirtualDubMod si puc el tallo, que si no serà un arxiu massa gran.conradtgn ha escrit:Poc abans de 5-10 min. abans de la carrera surt el logo de la FIA i els resultats de la pole. Doncs just abans d'això. Si ho vols fer tot junt, per mi OK.