Salut!

Moderadors: xordi, Ripejadors
aliga ha escrit:Vaig programar el dia, pero les 0:00 ja corresponen a un altre dia. Total, que tenia gravat les 0:00 de 24 hores avans![]()
una pregunta, utilitzeu el EPGplus?Messi20 ha escrit:Ei, doncs nosé perquè no el tinc I mira que tinc tot el que tenia que grabar durant tota la setmana Oliana?
Em sembla que a part de la reemissió del mateix dijous a les 4 de la nit aprox, també ho reemeten els dissabtes al matí.aliga ha escrit:Oliana, l'Sputnik no el repeteixen els diumenges???
Salut a tothom
Spk2010, doncs si que ho e fet amb EPGplus, però nosé perquè només a fallat aquesta grabació, tota la resta de la semana la tinc correctament!spk2010 ha escrit:[offtopic]aliga ha escrit:Vaig programar el dia, pero les 0:00 ja corresponen a un altre dia. Total, que tenia gravat les 0:00 de 24 hores avans
una pregunta, utilitzeu el EPGplus?Messi20 ha escrit:Ei, doncs nosé perquè no el tinc I mira que tinc tot el que tenia que grabar durant tota la setmana Oliana?
[/offtopic]
Ho acabo de mirar i el que fan aquesta nit ja el tenim (és l'últim que van emetre el 2008). Així que no cal que us hi poseu fins la setmana vinent.aliga ha escrit:Es aquesta nit, Oi????![]()
Salut a tothom