[ed2k] Ventdelplà T3. [DVBRip] [48/50]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 20:37
Benvingut citsan_tgn!citsan_tgn ha escrit:Hola, ja fa molt de temps que segueixo aquesta pàgina web regularment però encara no havia fet el pas per a registrar-me.
El meu primer missatge serà per a preguntar-vos si es tenen les dos primeres temporades de VENTDELPLA o si en sabeu d'alguna altre pàgina que els tingui?
Gràcies, Una Salutació
A aquest post del Ruc Català podràs trobar les 2 primeres temporades que va penjar en Rayner
Ventdelplà T1 i T2
-
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 20:37
Ok, Gràcies.xordi ha escrit:Benvingut citsan_tgn!citsan_tgn ha escrit:Hola, ja fa molt de temps que segueixo aquesta pàgina web regularment però encara no havia fet el pas per a registrar-me.
El meu primer missatge serà per a preguntar-vos si es tenen les dos primeres temporades de VENTDELPLA o si en sabeu d'alguna altre pàgina que els tingui?
Gràcies, Una Salutació
A aquest post del Ruc Català podràs trobar les 2 primeres temporades que va penjar en Rayner
Ventdelplà T1 i T2
-
-
Falta el 159, no?
Doncs això. Que trobo a faltar el capítol 159 i com no he vist que ningú ha dit res doncs ho dic jo. Per cert que felicitats per la feina i encara que ja fa un parell de mesos que vaig "vigilant" la pàgina fins avui no m'he donat d'alta.
Gràcies i felicitats per la feina.
Gràcies i felicitats per la feina.
Wola!
Un cop més, gràcies per penjar els capítols de Ventdelplà, bé, i de moltes altres coses, ja veig que hi ha moltes novetats
.
Doncs d'això del capítol 26, jo també anava esperant per si no us havia donat temps, però ara veig que ja hi ha el 27 i el 28, o sigui que aneu avançant...
Sabeu si s'ha pogut perdre per algun lloc? O si no, expliqueu-me'l, que pugui seguir veient els altres!!
Gràcies!!
Noe
Un cop més, gràcies per penjar els capítols de Ventdelplà, bé, i de moltes altres coses, ja veig que hi ha moltes novetats

Doncs d'això del capítol 26, jo també anava esperant per si no us havia donat temps, però ara veig que ja hi ha el 27 i el 28, o sigui que aneu avançant...
Sabeu si s'ha pogut perdre per algun lloc? O si no, expliqueu-me'l, que pugui seguir veient els altres!!

Gràcies!!
Noe
Gràcies per compartir!! Des de l'estranger s'agraeix 

-