Actualitzo:
-Ja tinc la meitat de La Granja capturada i ja podria anar penjant la sèrie des d'avui a raó d'uns 4 o 5 capítols per setmana (ja toca!!!)
-La qualitat de les cintes és en alguns capítols bona i en alguns mediocre i en alguns els capítols comencen tallats però és el que hi ha. Penseu que són grabats de l'any 91 i que posaria la mà al foc que aquesta sèrie no la veurem MAI reposada per TV3, ja que crec que hi ha problemes de drets.
- Ha estat molt gratificant tornar-la a veure, doncs queda demostrat que es pot fer una sèrie a partir d'històries quotidianes, sense assassinats i crims passionals. Alguns capítols son per emmarcarlos. Quins guionistes Déu meu!!!!! I algunes coses curioses com quan es parla de la possible arribada de la moneda única.
-M'he adonat que em falten els últims 20 capítols. Tinc uns 91 capítols dels 117 totals, però val la pena. És l'unic que tenim i tindrem
-No estic familiaritzat amb Emule ni programes d'aquest tipus i tenia pensat penjar-los amb Megaupload DD. En petiso em va dir que m'explicaria com fer-ho per Emule però no tinc notícies seves. Per tant, estic esperant.... si algú vol que li vagi passant els links de Megaupload i vol fer ell la RElease.... si ningú diu res, a partir de demà els començaré a penjar en DD: