Sèries en altre servidor

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Karola25
Entrades: 7
Membre des de: dl. des. 29, 2008 23:38
Status: Desconnectat

Sèries en altre servidor

Entrada Autor: Karola25 » dl. des. 29, 2008 23:44

Hola

Abans que res em presento. sóc la Carolina de Barcelona i us vull desitjar BON ANY NOU 2009 a tots.

Acabo de descobrir aquest forum que és super genila.

El que voldria demanar a l'encarregat d'aquesta secció o del forum en general si pot ser que els enllaços estiguin en un altre servido que no sigui EMULE donat que em va molt malamant i no em permet descarregar alguna de les sèries que he trobat per aqui.

Les séries que voldria descarregar són: MAR DE FONS I 16 DOBLES.

Ja se que és demanar molt però no les trobo enlloc i em fa molta il·luió ternir-les completes. Us estaria mol agradida

Si us plau quan pugueu em digueu-me alguna cosa
Gràcies

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: Sèries en altre servidor

Entrada Autor: Oliana » dt. des. 30, 2008 0:01

Hola Karola25!
Benvinguda a TotsRucs. :D

A TotsRucs es pot publicar d'altres maneres que no siguin "emule", així com Descàrrega Directa, Pando, o Bittorrent, per exemple. Però després de provar-se tots els mètodes, s'ha comprovat que el que manté per més temps un arxiu a la xarxa és el mètode ed2k (emule).

Per això, i jo m'hi incloc, utilitzem gairebé sempre aquesta via, doncs és la que preferim per bastants motius.

Les sèries que demanes estan publicades via emule, així que no crec que es tornin a publicar d'una altra manera. No obstant, jo conec bastant bé l'emule i et puc dir que no és fatal. Si et va malament et podem ajudar a configurar-lo per a que et vagi més bé. I si el problema és que les sèries que demanes tenen falta de fonts, podem solucionar-ho ràpidament.
Pensa que per Descàrrega Directa, les sèries que demanes ja no es podrien descarregar doncs els enllaços ja haurien caducat. I mira, per l'emule segur que encara hi ha alguna font viva. :P

Ja veuràs que quan li agafis el "tranquillo" t'agradarà utilitzar-lo.
Feliç 2009 també a tu. :wink:

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dt. des. 30, 2008 9:03

Com molt be ha dit l'Oliana, si configuras be l'emule segur que et funcionara en condicions.
Si no hi haguessin prou fonts del que tu demanes, pots estar tranquila que farem el possible per que puguis descarregar-te aquests arxius.
Recorda que per poder ajudar-te millor, en tindras que dir quin es el teu nick a l'emule per si es necessari donar-te prioritats en les descarregues.

La serie 16 DOBLES, esta complerta a l'emule.
La de MAR DE FONS esta un pel mes fluixeta, algu que la tingui, l'hauria de tornar a compartir.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Autor del tema
Karola25
Entrades: 7
Membre des de: dl. des. 29, 2008 23:38

Configuració e-mule per novates

Entrada Autor: Karola25 » dt. des. 30, 2008 10:20

Hola

Sóc la Carolina i sóc novata total pels programes informàtics.

M'agradaria que algú m'ajudessi a explicar des de zero com configurar l'emule per poder-me descarregar les sèries 16 DOBLES I MAR DE FONS.

Expliqueu-me des de el principi i en cristià (em refereixo no amb molts tecnicisme informàtics que no en se pas per no dir res)

Us estaria mol agraida.

Ja he donat un cop d¡ul per aquest subforum però no entenc res de res. La informàtica i jo no ens avenim

Gràcies

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dt. des. 30, 2008 13:46

Ja veuras Carolina, com algu dels que mes domina de la mula et dona un bon cop de ma :wink:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Respon