problema audio capítols ventdelpla
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 135
- Membre des de: ds. gen. 05, 2008 9:06
- Ubicació: Bcn
- Status: Desconnectat
Re: problema audio capítols ventdelpla
Hola HuGas. Perdona que torni a insistir però se sap alguna cosa del tema "capitols de vdp" que tenen problema amb l'audio?
Gràcies i salut !!
Gràcies i salut !!
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Doncs això, ja fa dies que tot lo meu ho faig amb el OpenDML activat. Prova de baixar-te el capítol de "Ventdelplà" d'ahir i ja m'ho diràs, espero que et vagi bé.
Salut!
Gerard
Salut!
Gerard

-
Doncs ara mateix m'he descarregat el capíol de dilluns (6x24) i tampoc el sentoooooooo. Joé. Ai, ja no sé que fer.huGas.cat ha escrit:Doncs això, ja fa dies que tot lo meu ho faig amb el OpenDML activat. Prova de baixar-te el capítol de "Ventdelplà" d'ahir i ja m'ho diràs, espero que et vagi bé.
Salut!
Gerard
Salut !!
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Menorca amb quin programa ho reprodueixes?Menorca ha escrit: Doncs ara mateix m'he descarregat el capíol de dilluns (6x24) i tampoc el sentoooooooo. Joé. Ai, ja no sé que fer.
Salut !!
Veuràs t'ho pregunto perquè amb el Nero Show Time jo tampoc ho sento encara, però amb els demès sembla que sí

Moltes gràcies!
-
Sempre ho he mirat amb el Nero, des del primer capítol, i sempre tenien audio. Ara m'has fet pensar i ho he mirat amb el media player i si que l'escolto. Però ..., és extrany que fins fa poc amb el nero l'escoltava i ara no.
Bé, es igual, al menys amb l'altre té so. Perdoneu totes les molésties, prou feina teniu ja. Moltes gracies per tot.
Salut !!
Bé, es igual, al menys amb l'altre té so. Perdoneu totes les molésties, prou feina teniu ja. Moltes gracies per tot.
Salut !!
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
si voleu un molt bon programa que reprodueix precticament tot, probeu el Media Player Classic Home Cinema, gratuit, i amb codecs integrats.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]