problema audio capítols ventdelpla
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 135
- Membre des de: ds. gen. 05, 2008 9:06
- Ubicació: Bcn
- Status: Desconnectat
problema audio capítols ventdelpla
Hola !!
Us informo que m'he baixat els capítols de ventdelplà (6x17, 6x18, 6x19 i 6x20) i no tenen audio, NO SE SENT REEEEEEES !!! Com que ja fa dies que els vaig baixar he pensat que potser en el moment d'agafar-los no estaven be, els he esborrat i he intentat agafar-los de nou del vostre web, clico i no em deixa agafar-los.
Ja direu alguna cosa.
Salut !! ..., i gràcies
Us informo que m'he baixat els capítols de ventdelplà (6x17, 6x18, 6x19 i 6x20) i no tenen audio, NO SE SENT REEEEEEES !!! Com que ja fa dies que els vaig baixar he pensat que potser en el moment d'agafar-los no estaven be, els he esborrat i he intentat agafar-los de nou del vostre web, clico i no em deixa agafar-los.
Ja direu alguna cosa.
Salut !! ..., i gràcies
Menorca l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 27, 2008 19:15, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Re: ventdelpla
Sí que tenen àudio, t'ha de faltar algun còdec o alguna cosa.
A algú més li passa?
Salut!
Gerard
A algú més li passa?
Salut!
Gerard

-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Doncs confirmo que tampoc sento 6x17, 6x18 i 6x19 (el 6x20 no el tinc) ni tampoc cap ni un dels d'El Cor a partir del 1669 (9x45) 10.11.2008 fins 1680 (9x56) 25.11.2008 

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Doncs m'acabo de descarregar per comprovar-ho "El cor de la ciutat", capítol 1678 (9x054), i sí que té àudio.naroatna ha escrit:Doncs confirmo que tampoc sento 6x17, 6x18 i 6x19 (el 6x20 no el tinc) ni tampoc cap ni un dels d'El Cor a partir del 1669 (9x45) 10.11.2008 fins 1680 (9x56) 25.11.2008
És un Mp3, 128, CBR estèreo, a 48000Hz. O sigui que és un Mp3 normal i corrent. L'hauríeu de sentir.

-
Re: problema audio capítols ventdelpla
Els he mirat a un altre ordinador que tinc i tampoc els sento. És extrany.
Salut !!
Salut !!
Menorca l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 27, 2008 19:16, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Contacta:
Els capítols que dieu els he ripejat amb un nou programa, l'avidemux, però no sé quina diferència pot haver-hi amb el Gordian Knot... jo li poso aquesta configuració:
Per cert, Menorca, si pot ser, edita el títol i posa darrere "(Problema àudio)", per explicitar una mica més sobre de què va el tema.
És estrany. Jo els sento tots. Us ha de faltar algun tipus de còdec, el que passa que no sé quin.
Salut!
Gerard
Pels que hi enteneu, hi ha alguna cosa rara aquí?MP3 (LAME)
Mode canal: Estèreo
Mode taxa bits: CBR
Qualitat: 2
Taxa bits: 128
Per cert, Menorca, si pot ser, edita el títol i posa darrere "(Problema àudio)", per explicitar una mica més sobre de què va el tema.

És estrany. Jo els sento tots. Us ha de faltar algun tipus de còdec, el que passa que no sé quin.
Salut!
Gerard

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
L'únic que veig de diferent és que l'àudio l'has fet en "Mp3 estèreo" i el Gordian Knot el fa aplicant les comandes normals a "Mp3 joint estèreo".huGas.cat ha escrit:Els capítols que dieu els he ripejat amb un nou programa, l'avidemux, però no sé quina diferència pot haver-hi amb el Gordian Knot... jo li poso aquesta configuració:
... hi ha alguna cosa rara aquí?MP3 (LAME)
Mode canal: Estèreo
Mode taxa bits: CBR
Qualitat: 2
Taxa bits: 128

EDITO i AFEGEIXO: Ho acabo de comprobar i teniu raó. Aquest àudio no es compatible amb tots els decoders.
Pels que tingueu instal·lat els ffdshow, si voleu solucionar-ho heu de canviar la llibreria "libmad" de la secció Mp3, per la "mp3lib". Un cop canviat, el sentireu.

Oliana

Potser valdria la pena fer una V2 ??
Hugas, a partir d'ara, fes-los amb join estereo, s'aprofita millor el bitrate.
Adéu !
Adéu !

-
- Contacta:
Fer una V2 de tots aquests capítols? No crec que li passi a molta gent (o això espero). A més, no conservo els fitxers originals, em sap greu.Petiso ha escrit:Potser valdria la pena fer una V2 ??
Adéu !

Ok, a partir d'ara, joint stereo.
Gràcies pels vostres consells!
Salut,
Gerard

-
Llavors que he de fer per poder escotar-los? He mirat els codecs que tinc (HO SENTO, NO ENTENC GAIRE D'AQUETS TEMES) i tinc al meu ordi un programa que es diu "XP Codec Pac 1.3.4", l'he obert i veig que hi ha una opció que diu "FFDShow", l'obro i la finestra que apareix no és la mateixa que heu possat vosaltres i no se que fer. Entenc que no fareu una segona verssió dels capítols que tenen aquet problema. Com ho podria solucionar?.
Salut !!
Salut !!
Es poden fer a partir dels que tens, recomprimir l'àudio a joint estereo.huGas.cat ha escrit:Fer una V2 de tots aquests capítols? No crec que li passi a molta gent (o això espero).
Jo ho faria ... sembla que li afecta a prou gent.
Adéu !

-
Just ara s'acaven de baixar els capitols de dilluns i dimarts d'aquesta setmana (6x21 i 6x22), els he mirat i també tenen el mateix "problema" .
Si feu una V2 dels capitols afectats (a partir del 6x17) us estaria molt agraïda. No sé si és demanar massa eh.
Gràcies i salut !!
Si feu una V2 dels capitols afectats (a partir del 6x17) us estaria molt agraïda. No sé si és demanar massa eh.
Gràcies i salut !!
-
- Contacta:
Ok, doncs faré una V2.
O sigui, els capítols són aquests:
6x17, 6x18, 6x19, 6x20, 6x21 i 6x22.
Els recomprimiré i els penjaré de nou.
Els que teniu problemes proveu de baixar-vos aquest episodi d'El cor de la ciutat d'avui, que ja està fet amb joint stereo: El Cor de la Ciutat (1682) 9x058 (27.11.08):
Salut, i disculpeu les molèsties!
Gerard
O sigui, els capítols són aquests:
6x17, 6x18, 6x19, 6x20, 6x21 i 6x22.
Els recomprimiré i els penjaré de nou.
Els que teniu problemes proveu de baixar-vos aquest episodi d'El cor de la ciutat d'avui, que ja està fet amb joint stereo: El Cor de la Ciutat (1682) 9x058 (27.11.08):
Salut, i disculpeu les molèsties!
Gerard

Amb recomprimir l'àudio ni ha prou eh ??
Weno ... a veure que opinen els altres de fer la V2 o no :-p
Adéu !
Weno ... a veure que opinen els altres de fer la V2 o no :-p
Adéu !