Per a gestionar les crisis utilitzo un cd de recuperació que es diu Hiren's Boot. Té de tot: eines per formatejar, particionar, clonar, restaurar, grabar, inspeccionar, antivirusejar, sistemes operatius d'emergència....una marevella.
Siau!
Sí senyor, molt bona recomanació! Sobretot perquè jo també ho vaig fer després de la darrera instal·lacióSuec ha escrit:Un cop formateixat el pc i amb tot, repeteixo, tot instal.lat, configurat i posat al gust de l'usuari (dirvers, opcions de programes, colors, escriptori, xarxa, impressora, configuracions, etc, etc..). Faig una copia de seguretat de la partició "C" amb el Norton Ghost.
Doncs jo també ho tinc fet amb el Norton Ghost 14. Amb aquest programa, reinstalar el SO, els drivers, el software, i configurar tots els programes és esperar 5 minuts.arakelov ha escrit:Sí senyor, molt bona recomanació! Sobretot perquè jo també ho vaig fer després de la darrera instal·lacióSuec ha escrit:Un cop formateixat el pc i amb tot, repeteixo, tot instal.lat, configurat i posat al gust de l'usuari (dirvers, opcions de programes, colors, escriptori, xarxa, impressora, configuracions, etc, etc..). Faig una copia de seguretat de la partició "C" amb el Norton Ghost.![]()
Salut!