[ed2k] Alguna pregunta més? T3 | Nou: 3x81 a 3x86
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
- Ubicació: Alistairgrew
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Vaig veure aquest programa aquest diumenge i em va encantar
Despres de greus problemes per trobar elinks (inclus en aquesta web, la seccio APM 2007 esta buida, els he trobat pel seu forum, aquest
...) me he alegrat molt. Ara tinc i tindre els de la 3a temporada. Pero vull tambe els de la 2a i 1a.... Algu em pot fer aquest favor? Que algu m'ajudi. Algu sap on mels puc descarregar 

APM 3x14
Hola, molt bones a tots. Nomes es per dir-vos que tinc posat a descarregar el capitol 3x14, i sembla que a tots menys a XorX (suposo que deus ser tu, xordi) ens falta un troç. La veritat es que ja porto varis dies esperant akesta part. Com es que no es distribueix?
Moltes gracies, i felicitats per la web
en principi si busques per l'emule pots trobar algun capitol passat...pero no totes les temporades completes...també pots trobar el programa especial APM de cap d'any (brutal!) així com alguns videos de "algunes imatges més" que també valen la pena...Monstrumo ha escrit:Vaig veure aquest programa aquest diumenge i em va encantar![]()
Despres de greus problemes per trobar elinks (inclus en aquesta web, la seccio APM 2007 esta buida, els he trobat pel seu forum, aquest
...) me he alegrat molt. Ara tinc i tindre els de la 3a temporada. Pero vull tambe els de la 2a i 1a.... Algu em pot fer aquest favor? Que algu m'ajudi. Algu sap on mels puc descarregar
salut!
"We don't wanna work, we just wanna fuck"
TBDM, 'Miasma' 2005
TBDM, 'Miasma' 2005
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Re: APM 3x14
Benvingut djkick!djkick ha escrit:Hola, molt bones a tots. Nomes es per dir-vos que tinc posat a descarregar el capitol 3x14, i sembla que a tots menys a XorX (suposo que deus ser tu, xordi) ens falta un troç. La veritat es que ja porto varis dies esperant akesta part. Com es que no es distribueix?
Ara li he donat més prioritat a l'enviament del 3x14 a veure si s'acaba de compartir ràpid!
-
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
- Ubicació: Alistairgrew
- Contacta:
Flakes Ok, ja ho vaig fer. Que hagi pogut trobar i que ja tinc son els de 26-10, 3-11, 9-11, 11-11, 17-11 (del 2005), Especial Madrid-Barça i Especial Tv3 (No se quin any). No se quins capitols son (1x1, 1x2....no se, nomes les dates i si, falten molts
Pero bueno... mentres tinguem els de la 3a y les demes..... Xordi
... la Ultima (3x14) es del 29/4, i avui som a 9/5, no se si ja no vas fent la feina o es que la penjaras mes endavant, perque ja n'han fet de nous, no (almenys 1, el 3x15)? No se quantes series puges, suposo que sera aixo i que no podras fer-ho inmediatament, no?....
Es que son bonisims.... Tens la intencio de completarla, no Xordi
Aviam

Pero bueno... mentres tinguem els de la 3a y les demes..... Xordi

Es que son bonisims.... Tens la intencio de completarla, no Xordi

Bones! Aquest es el meu primer missatje.
Una idea molt bona i de mes facil distribucio es posarlo en la web [url]http://stage6.divx.com/[/url] es com el youtube pero amb una calitat infinitament millor, sense la limitacio de 10 minuts apart de que permet la descarrega directa del video.
Quan hem baixi algun dels que teniu pujats el ficare alla per a que ho comprobeu.
EDIT: He pujat un video per a que pugueu comprobar la calitat. [url]http://stage6.divx.com/user/Malaltot/vi ... ueba-TEST)[/url]
Una idea molt bona i de mes facil distribucio es posarlo en la web [url]http://stage6.divx.com/[/url] es com el youtube pero amb una calitat infinitament millor, sense la limitacio de 10 minuts apart de que permet la descarrega directa del video.
Quan hem baixi algun dels que teniu pujats el ficare alla per a que ho comprobeu.
EDIT: He pujat un video per a que pugueu comprobar la calitat. [url]http://stage6.divx.com/user/Malaltot/vi ... ueba-TEST)[/url]