[ed2k] Doctor Who (2005) [DVD+TDT] T3 | COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Doctor Who (2005) [DVD+TDT] T3 | COMPLETA
en aixo tens tota la rao ruc,millor un pc i per ethernet si fos possible,al menys a mi mai m'han agradat els inalambrics
aixo de la id baixa es molt important d'arreglar,calculo que perds d'un 30 a 40 % de fonts que no trobaras i que els altres tampoc et vegin a tu perque et rebutjaran per aquesta id baixa
no pateixis,estare a l'aguait per si apareixes i et donare un cop de ma
aixo de la id baixa es molt important d'arreglar,calculo que perds d'un 30 a 40 % de fonts que no trobaras i que els altres tampoc et vegin a tu perque et rebutjaran per aquesta id baixa
no pateixis,estare a l'aguait per si apareixes i et donare un cop de ma
Menys de 10 megues per acabar de baixar l'interminable embús (capítol 3 de la T3). A veure si algú me'l penja durant uns minuts i ho acabo. Porto setmanes amb aquest capítol. Ara miraré de transferir a l'altre pc la T3 sencera (menys l'embús 3x3) per si algú encara no l'ha començat. Apa...
Deixo penjada les 24h la 3a temporada (menys el capítol 3 que se'm resisteix) per si algú vol aprofitar per baixar-se-la. Miraré d'afegir-hi tb la segona aviat. Vagibé.
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Hola Ruc
Jo tinc les 24h compartint la serie, m'extranya que no acabi de baixar.
Si el dilluns estas igual, ja fare alguna cosa per donarte prioritat.
Salut a tothom
Jo tinc les 24h compartint la serie, m'extranya que no acabi de baixar.
Si el dilluns estas igual, ja fare alguna cosa per donarte prioritat.
Salut a tothom

Sense pressió però... se'n sap alguna cosa de la V2 del 3x13??raulci ha escrit: Per cert, Xordi, com està el tema del 3x13 V2 amb l'audio sincronitzat?? No vull insistir, només per saber si estàs al cas i si ho penjaràs... Gràcies!
Salut i gràcies!

Pujo el tema per veure si algun moderador veu la pregunta... V2 de 3x13??
Gràcies!
Raúl.
Gràcies!
Raúl.
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
- Status: Desconnectat
raulci, diria que encara no l'han emès. De fet, avui per l'analògic comencen la tercera temporada.raulci ha escrit:Pujo el tema per veure si algun moderador veu la pregunta... V2 de 3x13??
Gràcies!
Raúl.

Aprofito que has 'recordat' el fil per preguntar-li al xordi com està la v2 del 2x03...

Gràcies per respondre Linus.Linus ha escrit:raulci, diria que encara no l'han emès. De fet, avui per l'analògic comencen la tercera temporada.raulci ha escrit:Pujo el tema per veure si algun moderador veu la pregunta... V2 de 3x13??
Gràcies!
Raúl.![]()
Aprofito que has 'recordat' el fil per preguntar-li al xordi com està la v2 del 2x03...
Ho vaig preguntar, perquè havia llegit que era possible que ja estiguès feta, aquesta v2.
Igualment, esperarem a veure si surt, quan el tornen a emitir.
Salut!
Per cert, una mica OFF-TOPIC...
Pels seguidors (i seguidores) de la Billie Piper us recomano la serie "Secret diary of a call girl" (·Servicio completo· l'han titulada en castellà) es molt .... interesant....
Pels seguidors (i seguidores) de la Billie Piper us recomano la serie "Secret diary of a call girl" (·Servicio completo· l'han titulada en castellà) es molt .... interesant....