[ed2k] Falsa amistat
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[ed2k] Falsa amistat
Falsa amistat (New best friend)
Idioma versió original: anglès
Producció: FGM Entertainment, 2002 (Estats Units)
Direcció: Zoe Clarke-Williams
Durada: 90 minuts
Guió: Victoria Strouse
Fotografia: Tom Priestley Jr. (color)
Música: David A. Hughes i John Murphy
Intèrprets: Mia Kirshner (Alicia Campbell), Meredith Monroe (Hadley Asthon), Dominique Swain (Sidney Barrett), Scott Bairstow (Trevor), Rachel True (Julianne Livingston), Taye Diggs (xèrif Bonner)
Una noia de procedència humil va a la universitat, on coneix tres estudiants que la introdueixen en un món perillós ple de festes, sexe i drogues. Un dia, una de les noies queda inconscient a causa d'una sobredosi i està a punt de morir. La policia començarà a investigar.
Falsa amistat (DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi (900 megues)
Mmmmmm, Mia Kirshner, la protagonista de L word .... que maca es.
Idioma versió original: anglès
Producció: FGM Entertainment, 2002 (Estats Units)
Direcció: Zoe Clarke-Williams
Durada: 90 minuts
Guió: Victoria Strouse
Fotografia: Tom Priestley Jr. (color)
Música: David A. Hughes i John Murphy
Intèrprets: Mia Kirshner (Alicia Campbell), Meredith Monroe (Hadley Asthon), Dominique Swain (Sidney Barrett), Scott Bairstow (Trevor), Rachel True (Julianne Livingston), Taye Diggs (xèrif Bonner)
Una noia de procedència humil va a la universitat, on coneix tres estudiants que la introdueixen en un món perillós ple de festes, sexe i drogues. Un dia, una de les noies queda inconscient a causa d'una sobredosi i està a punt de morir. La policia començarà a investigar.
Falsa amistat (DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi (900 megues)
Mmmmmm, Mia Kirshner, la protagonista de L word .... que maca es.

-
- Entrades: 909
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
- Ubicació: Maresme
Re: [ed2k] Falsa amistat
Serà maca, però a la sèrie de L està com un llum... de fet se la coneix com "PsicoJenny" xDDD
Tot i això, diuen que és molt bona actriu^^
Tot i això, diuen que és molt bona actriu^^

-
Pos si .... això que només he vist 1 temporada i mtija (la tinc pendent la resta) .... està com una cabra. A mi em sap greu com maltracta al seu "novio" ....lauriqui ha escrit:Serà maca, però a la sèrie de L està com un llum... de fet se la coneix com "PsicoJenny" xDDD
Mmm, a L no la veia molt creïble ... nu ce. La veia moooolt pànfila.lauriqui ha escrit:Tot i això, diuen que és molt bona actriu^^
Adéu!

-
Doncs ja veuràs que, especialment les temporades 2 i 3, a la noia se li'n va l'olla però molt jejejej [hide]Parlant amb manatís i fent coses rares.[/hide]
Però a la peli de la Dàlia Negra [hide](i això que fa de morta)[/hide], i alguna més que ara mateix no recordo, ho fa prou bé
Però a la peli de la Dàlia Negra [hide](i això que fa de morta)[/hide], i alguna més que ara mateix no recordo, ho fa prou bé
lauriqui l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 16, 2008 18:15, en total s’ha editat 1 vegada.

-

A tot això, crec que ho vaig dir fa temps però se'm va oblidar... interessarien els subs de TLW en català? Els vaig començar a traduir...
I ja deixo de floodejar^^U

-
Oi tant !!!lauriqui ha escrit:A tot això, crec que ho vaig dir fa temps però se'm va oblidar... interessarien els subs de TLW en català? Els vaig començar a traduir...
A veure si reactivem el grup de subtítols .... que el tenim mort :-p
Adéu !