Jo també vull ser ripejador de TR....!!

Salut i gràcies!!
Moderadors: xordi, Ripejadors
Suplent vol dir que ho captura per si el capturador principal li passa alguna cosa, no sigui el cas que perdéssim algun capítol d'una sèrie.albert13 ha escrit:val, d'acord, però m'has d'explicar que vol dir això de suplent, capturo sense que em diguis res o m'has d'avisar abans?
Gràcies
De suplent ripejador de què??shinnosuke ha escrit:Apunta,m de suplent ripejador , però avanç solucionaré el tema del cable del senyal per que no em faci males passades,
Hola claudieta81, ja t'he afegit al grup de ripejadors. Benvinguda!claudieta81 ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
una pregunta, per exemple en el tema de pujar una novetat, s'ha de anunciar primer? per exemple la de Tintin va a pujar-la algu? jo puc pujar-la en sd com en 720p, que faig?
Ok, tot un honor! exacte, no voldria xafar-li la feina a ningu! ara em passo per projectes, moltes gràcies!arakelov ha escrit: Hola claudieta81, ja t'he afegit al grup de ripejadors. Benvinguda!
Per no trepitjar-nos la feina, el que es fa és obrir primer un projecte d'allò que vols fer al subfòrum de Projectes, així tothom n'està assabentat.
Salut!