[PET] Els dotze del patíbul
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 134
- Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
- Ubicació: Barna
- Status: Desconnectat
[PET] Els dotze del patíbul
Bona nit a tots,
m'agradaria saber si és possible trobar el muntatge d'aquesta gran peli per l'emule perquè no la trobo i fa dies que la busco.
Sembla que ningú la va capturar el dissabte al migdia quan la van fer per tv3. Això vol dir que el muntatge ja estava fet d'abans????
Gràcies.
m'agradaria saber si és possible trobar el muntatge d'aquesta gran peli per l'emule perquè no la trobo i fa dies que la busco.
Sembla que ningú la va capturar el dissabte al migdia quan la van fer per tv3. Això vol dir que el muntatge ja estava fet d'abans????
Gràcies.
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Els dotze del patíbul
Hola! ho sento ni vaig poder capturar els dotze del patíbul ni vaixell fantasma...
espero que algú altre hagi pogut... La veritat és que estat liat amb altres coses..
Si no les ha capturat ningú.. haurem d'esperar a que les reemetin.. estic segur que ho faran..
De fet si no ho poso a la secció de projectes, és que en principi no ho podré fer .. llavors espero que algú altre capturi si més no l'audio..

Si no les ha capturat ningú.. haurem d'esperar a que les reemetin.. estic segur que ho faran..
De fet si no ho poso a la secció de projectes, és que en principi no ho podré fer .. llavors espero que algú altre capturi si més no l'audio..
-
- Entrades: 71
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 14:52
- Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...
Molt bones... Primer d tot, presentar-me a la gent d'akest forum... He conegut la pàgina a partir de la web d'Animelliure i realment, trobu k esteu distribuïnt sèries i pel·lícules en català molt interessants...
Pel k fa al tema... Jo tinc la pel·lícula en DVD original. Està en format 16:9 anamòrfic (2.21:1). I tb tinc la pel·lícula gravada de TV3 d fa uns kuants anyets en VHS per l'àudio, però fa bastant k no la miro i nuse si l'àudio està en gaires bones condicions... De tota manera, intentaré mirar-la akesta setmana i a vere si puc fer un muntatge digne...
Ja us diré alguna cosa...
Pel k fa al tema... Jo tinc la pel·lícula en DVD original. Està en format 16:9 anamòrfic (2.21:1). I tb tinc la pel·lícula gravada de TV3 d fa uns kuants anyets en VHS per l'àudio, però fa bastant k no la miro i nuse si l'àudio està en gaires bones condicions... De tota manera, intentaré mirar-la akesta setmana i a vere si puc fer un muntatge digne...

Ja us diré alguna cosa...