Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dc. set. 17, 2008 21:43
Doncs aquest dissabte comença una nvoa serie a TV3 .... serè per adolecents, però fa bona pinta.
Dissabtes i diumenges, TV3 a les 10:30.
Capturador: ......
Supents: Petiso, Messi20, ...
Algun voluntari per encarregarse'n ???????
M.I. High is a BBC children's adventure series following the adventures of 3 secondary school pupils, Blane, Daisy and Rose, who work as undercover spies. The series is shown on Mondays at 4.30pm on BBC One with the next episode shown 15 minutes later on the CBBC Channel. The previous two episodes are shown every Sunday at 4pm on the CBBC Channel.
The spies are led by M.I.9 agent Lenny Bicknall (Danny John-Jules), working undercover as the school caretaker. All other spies' covers have been rumbled and the only spies left undercover are those still being trained, including those still in school.
The agents are summoned by a communicator disguised as an HB pencil. Blane, Daisy and Rose must create reasons to slip away undetected.
The caretaker's storeroom is the cover the school section of MI9, accessed by means of a high-speed lift, where they learn about their latest mission from M.I.9.

-
keane
- Entrades: 45
- Membre des de: dl. nov. 20, 2006 22:34
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: keane » dv. set. 19, 2008 0:37
Ha de ser DVBRip Dual o pot ser DVBRip catalá solament??
Ja que el meu USB TDT no captura en .ts, només en MPG
-
Messi20
- Entrades: 2263
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Messi20 » dv. set. 19, 2008 9:01
Molt millor que sigui en dual
a10!
-
Oliana
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Oliana » dv. set. 19, 2008 9:17
keane ha escrit:Ja que el meu USB TDT no captura en .ts, només en MPG
Amb quin programa captures/quina és la teva targeta capturadora?
Per capturar en .ts no és qüestió del hardware, sinó de quin soft utilitzis. Només et dic que el DVBviewer que val 15 euros, ho fa. N'hi ha d'altres, com el Mediaportal (el qual és un soft HTPC que a mi em va de conya però sembla que a ningú li agradi/funcioni) que és gratuït i també captura en .ts
I en quant a dual o no dual, la meva opinió és que dual millor, però si ningú la fa en dual doncs en català ja estarà prou bé.
Oliana

-
keane
- Entrades: 45
- Membre des de: dl. nov. 20, 2006 22:34
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: keane » dv. set. 19, 2008 10:48
Oliana ha escrit:keane ha escrit:Ja que el meu USB TDT no captura en .ts, només en MPG
Amb quin programa captures/quina és la teva targeta capturadora?
Per capturar en .ts no és qüestió del hardware, sinó de quin soft utilitzis. Només et dic que el DVBviewer que val 15 euros, ho fa. N'hi ha d'altres, com el Mediaportal (el qual és un soft HTPC que a mi em va de conya però sembla que a ningú li agradi/funcioni) que és gratuït i també captura en .ts
I en quant a dual o no dual, la meva opinió és que dual millor, però si ningú la fa en dual doncs en català ja estarà prou bé.
Oliana

Jo tinc aquest USB TDT. I capturo amb el Arcsoft Total Media (el que em venia amb el cd)
Y crec que no serviria el DVBViewer ni el Mediaportal, llavors que si em recomaneu provar-ho ho intentare. Igualmente tinc en ment en les proximes setmanes comprarme un Siemens Gigaset M740V
-
Autor del tema
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dv. set. 19, 2008 10:50
Prova el DVBViewer, no hi perds res :-p
Adéu !
-
spk2010
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: spk2010 » dv. set. 19, 2008 13:14
keane ha escrit:Jo tinc aquest USB TDT. I capturo amb el Arcsoft Total Media (el que em venia amb el cd)
keane, a mi amb el TVisto també m'hi anava el d'ArcSoft, i amb el DVBviewer no hi he tingut mai cap problema.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
apa, adéu!!!